וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הביסה את באר שבע, גליל עליון חגגה בראשל"צ

הירושלמים לא התקשו בדרך ל-72:90 על הדרומיים, קילפטריק הצטיין (26). העולה החדשה הביסה 62:80 בחוץ את הכתומים החלשים

המחזור השני בליגת העל בכדורסל יושלם עם שני משחקים. במשחק המוקדם השיגה העולה החדשה הפועל גליל עליון ניצחון בכורה העונה בליגה כשהביסה 62:80 בחוץ את מכבי ראשון לציון. הפועל ירושלים נותרה מושלמת בליגת העל כשהביסה 72:90 בביתה את הפועל ירושלים.

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ו אלכסנדר מול שחקן הפועל גליל עליון ברייס וושינגטון. עודד קרני, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
ערך בכורה בראשון לציון, שרשמה עוד הפסד. אלכסנדר/אתר רשמי, עודד קרני, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון - הפועל גליל עליון 80:62

העולה החדשה עם ניצחון בכורה מרשים העונה, בעוד הכתומים יצטרכו לעשות חושבים לאחר שהציגו הופעה חלשה מאוד גם במחזור השני ורשמו תבוסה שנייה ברציפות. האורחת פתחה היטב ועלתה ליתרון 9 כבר ברבע הראשון וברחה ליתרון 22 ברבע השני. ברבע השלישי רשמה הקבוצה של גיא גודס התעוררות והורידה עד מינוס חמש בלבד בהובלת טי. ג'יי. וויליאמס ונועם דוברת, אך האורחת לא נבהלה וחזרה להוביל ביתרון דו ספרתי ברבע הרביעי בדרך לניצחון חוץ גדול. שאבון לואיס (18), אייק אירייבו (16) ואייזאה אייזנדורף הצטיינו אצל המנצחת.

קלעו לראשון לציון: טי. ג'יי. וויליאמס 22 ו-6 ריבאונדים, מוריס קמפ 10 ו-6 ריב', מאליק דיים 8, נועם דוברת 6, נתנאל ארצי וג'ו אלכסנדר 5 כ"א, איגור קולשוב, טל פלד וגיא פלטין 2 כ"א.

קלעו לגליל: שאבון לואיס 18 ו-6 ריב', אייק אירייבו 16, אייזאה אייזנדורף 15, ברייס וושינגטון 12 ו-8 ריב', נמרוד לוי 8 ו-8 ריב', גיב צ'צ'שווילי 6 ו-6 ריב', עומר טל 3, קייל גיבסון 2.

המארחת פתחה את המשחק בצורה מבולבלת בהתקפה ואיפשרה לצפוניים לעלות ל-5:12 תוך פחות מארבע דקות. ג'ו אלכסנדר עלה לבכורה אצל ראשון לציון, אך איבד וראה את היריבה מגדילה את יתרונה, בדרך ל-16:25 לזכות גליל בסיום הרבע הראשון. שתי שלשות בפתיחת הרבע הקפיצו את היתרון של העולה החדשה ל-15. השחקנים של גודס המשיכו להראות נורא וראו את היריבה מגדילה את הפער ל-22 הפרש. 31:48 במחצית לגליל עליון.

הקבוצה של גודס עלתה טוב יותר מחדרי ההלבשה והורידה את ההפרש למינוס 5 בלבד. נועם דוברת הרים את הרמה וקלע שתי שלשות קשות שהעניקו כמה רגעי מומנטום לראשון לציון, שירדה לקראת הרבע המכריע בפיגור 59:53 בלבד. העולה החדשה עלתה לרבע הרביעי באותה צורה בה עלתה למחצית השנייה וחזרה לגדיל אט אט את יתרונה. לראשון לציון אבדו הפיתרונות ובסיום 62:80 גדול לגליל עליון, שחוגגת ניצחון ראשון העונה בליגה.

שחקן הפועל ירושלים שון קילפטריק מול שחקן הפועל באר שבע נטע סגל. לירון מולדובן
הופעה נהדרת שלו. קילפטריק/לירון מולדובן

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 72:90

באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. הירושלמים ברחו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון וצעדו ביתרון 20 במהלך הרבע השני. האורחת השיבה מלחמה והצליחה לקזז את ההפרש במספר מקרים, אך לא באמת הצליחה לאיים על הקבוצה של אורן עמיאל. שון קילפטריק הצטיין אצל הירושלמים עם 26 נקודות ב-7 מ-8 מהשדה.

קלעו לירושלים: שון קילפטריק 26 נקודות ו-7 ריבאונדים, רטין אובאסוהן 16 ו-5 ריב', ג'יילן אדאמס 15, עמית גרשון 12, ווילי וורקמן 7, תון מייקר 4, איתי שגב ואדם אריאל 3 כ"א, קייזר גייטס 2.

קלעו לבאר שבע: דרק פארדון 20 ו-13 ריבאונדים, טראוויס ווריק 16 ו-8 ריב', אמיר בל 9, נטע סגל וג'וניור איטו 8 כ"א, עמית זיס 7 ו-7 ריב', בן אייזנהרט וניק הורנסבי 2 כ"א.

המארחת עלתה ל-0:4 מהיר, אך הקבוצה מבירת הנגב הפכה בזכות שלשה של נטע סגל. משם יצאה הפועל ירושלים לריצה, בעיקר בזכות שון קילפטריק שקלע 10 מתוך 15 הנקודות הראשונות של קבוצתו. 13:21 לירושלמים בסיום הרבע הראשון. היתרון הירושלמי הלך וצמח ברבע השני והגיע כבר ל-20 (25:45) אך הקבוצה של רמי הדר הצליח מעט לקזז את ההפרש והורידה למינוס 10. 34:47 למארחת בסיום המחצית הראשונה.

המשחק הוסיף להיות חד צדדי גם במחצית השנייה, כאשר שון קילפטריק המשיך להראות פשוט נהדר. הפועל ירושלים לא איפשרה ליריבה להתקרב ובסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת 52:70. ריצת 0:8 של האורחת בפתיחת הרבע המכריע הורידה את הפער למינוס 10 ועמיאל אסף את שחקניו לפסק זמן. ההפרש חזר ל-15 ורמי הדר נראה מוטרד על הקווים. הרוח יצאה מהמפרשים של באר שבע, וירושלים עם ניצחון שני העונה בליגה, 72:90.

המחזור השלישי בליגת העל ייצא לדרך ב-23 לאוקטובר ויושלם יומיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully