וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראיתי הרבה שחקנים כמו ערן זהבי במהלך הקריירה שלי"

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 14:17

עוזרו של המאמן רוג'ר שמידט בפ.ס.וו איינדהובן יצא להגנת החלוץ הישראלי בצל הפרסומים על שכרו הגבוה: "הוא ספורטאי למופת, הוא כובש כל הזמן ומכל מקום"

ערן זהבי חזר אתמול להולנד אחרי משחקי נבחרת ישראל וכבר מחר הוא ופ.ס.וו איינדהובן יארחו את זוולה (שבת, 22:00, ישיר בספורט2) למפגש בין המדורגת שנייה לנועלת הטבלה, הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה וצברה נקודה אחת בלבד בשמונת מחזורי הפתיחה.

זהבי היה תחת ביקורת ב-24 השעות האחרונות, לאחר שמסמכי פיפ"א חשפו כי הוא משתכר כ-3 מיליון יורו בכל עונה בפ.ס.וו בחוזה עתק שהפתיע את ההולנדים שהטילו "ספק אם הסכומים מוצדקים", אבל היום (שישי), לקראת חזרת הליגה, להגנתו של הישראלי בן ה-34 יצא עוזרו של המאמן רוג'ר שמידט בפ.ס.וו.

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
"ספורטאי למופת". ערן זהבי זוכה לשבחים/GettyImages, ANP Sport

"ערן הבקיע 24 שערים ב-50 משחקים, אז קשה לומר שהוא שחקן שלא מבקיע", טען אנדרה אוייר, "הייתה לו פתיחה חזקה לעונה וכעת הוא מבקיע בקצב נמוך יותר, אבל הסטטיסטיקה מראה שהוא שחקן שכובש כל הזמן ומכל מקום".

עוד אמר עוזר המאמן על זהבי: "גם אסור לשכוח שהוא עבר תקופה לא פשוטה, כולנו יודעים את זה", בהתייחס לשוד האלים שעברה המשפחה בחודש מאי, "הוא ספורטאי למופת, ההתנהגות שלו בכל אימון ובכל משחק היא משהו שכמעט לא ראיתי משחקנים אחרים בקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully