וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף שכרו של ערן זהבי בגוואנגז'ו RF ובפ.ס.וו איינדהובן

מסמכים של פיפ"א הגיעו לידי האתר "vi" והתברר כי שיאן שערי נבחרת ישראל מרוויח כשלושה מיליון יורו בכל עונה בהולנד

חוזהו של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן יגיע לסיומו בתום העונה הנוכחית ובשלב זה לא ברור אם הוא ימשיך בקבוצה לעונה שלישית או שמא יסיים את דרכו ואולי ישוב לישראל או ינסה יעד חדש מעבר לים, אבל היום (רביעי) חשפו בהולנד את שכרו של החלוץ במועדון הפאר מאיינדהובן.

לידי האתר ההולנדי "vi" הגיעו מסמכים מטעם פיפ"א, שחשפו כי הישראלי בן ה-34, שאתמול הפך לשיאן השערים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, ירוויח בסך הכל שישה מיליון יורו על השנתיים שלו בפ.ס.וו.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי. BSR Agency, GettyImages
שכרו בשנים האחרונות נחשף. ערן זהבי/GettyImages, BSR Agency

זהבי, שהגיע לפ.ס.וו ללא תמורה מגוואנגז'ו RF, למעשה קיבל ארבעה מיליון יורו כמענק חתימה ושני מיליון יורו נוספים מועברים לחשבון הבנק שלו במשכורות חודשיות. הפרטים נחשפו בשל הבוררות שהתקיימה בין זהבי לקבוצתו לשעבר מסין זכר לעזיבתו בטונים צורמים. כזכור, גם אייאקס התעניינה באפשרות לצרפו בקיץ שעבר, אבל הוא בחר בפ.ס.וו.

אם נחזור רגע לשנותיו בסין, אז זהבי, כזכור, נמכר ממכבי תל אביב לגוואנגז'ו RF בקיץ 2016 תמורת כ-7 מיליון דולר ועל פי אותם מסמכים של פיפ"א, השתכר 583 אלף דולר לחודש והחל מינואר 2018 שכרו שודרג ל-708 אלף דולר בחודש, בנוסף לבונוסים שבין השאר כללו 20 אלף דולר על כל שער שהבקיע וכ-1,000 יורו לכל נקודה שצברה הקבוצה. כשהוכתר למלך השערים של הליגה ב-2019 בזכות 29 שעריו, הוא זכה למענק שמן בגובה 580 אלף דולר, כך שבאותה עונה הרוויח כמעט 9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully