וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "הדבר הכי גדול שעשיתי בקריירה היה לחזור לנבחרת"

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 1:03

החלוץ הפך למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים: "שפיגלר פרגן לי, כבוד גדול שהוא הגיע הערב. אשאר בנבחרת ישראל כל עוד אני מרגיש טוב". רוטנשטיינר: "מרגיש שרבים מחמיאים לי ומעריכים את העבודה שלי"

"אם היו אומרים לי שאני אעבור את מוטל'ה שפיגלר בטבלת מלך השערי הנבחרת, לא הייתי מאמין, בטח לא אחרי כל מה שעברתי בנבחרת". במילים הללו בין היתר סיכם הערב (שלישי) ערן זהבי ערב בלתי נשכח מבחינתו. החלוץ כבש את השער הראשון ב-1:2 של ישראל על מולדובה במוקדמות המונדיאל, עלה ל-33 כיבושים במדים הלאומיים ועקף את מלך השערים הקודם.

תקציר ניצחונה של נבחרת ישראל 1:2 על מולדובה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

זהבי התייחס לשפיגלר, שהגיע לאצטדיון טרנר וחיבק אותו בסיום: "מוטל'ה הוא אגדת כדורגל, רואים את הפרגון. הוא שלח לי הודעות גם לפני המשחק היום וגם לפני המשחקים הקודמים, זה היה לו ברור והוא באמת פרגן לי. כבוד גדול שהוא כאן לראות את זה".

החלוץ שבישל למונס דאבור את השער השני, הוסיף: "הדבר הכי גדול בקריירה שלי היה לחזור לנבחרת, עם כל האמוציות מסביב. שום דבר שעשיתי בקריירה בקלות לא הצליח לי, אפילו היום מול שער ריק. אני נשאר בנבחרת כל עוד אני מרגיש טוב ורוצים שאני אמשיך. כשארגיש שאני לא יכול לתרום, אפנה את הבמה לצעירים".

עוד בוואלה!

ישראל גברה על מולדובה 1:2, זהבי מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים

לכתבה המלאה
מוטל'ה שפיגלר עם ערן זהבי. ברני ארדוב
זהבי ושפיגלר אחרי המשחק/ברני ארדוב

המאמן וילי רוטנשטיינר לא אהב את הספיגה בדקה ה-94: "אני כועס על השער שספגנו ממצב נייח. עבדנו המון על מצבים נייחים. מרקו בלבול וטל בן חיים הכניסו הרבה מידע, אבל עדיין ספגנו".

האוסטרי הוסיף: "ננסה לנצח את שני המשחקים שנותרו באוסטריה וכאן את איי פארו. אני מרגיש שאנחנו מתקדמים למרות שלא היה לנו משחק גדול הערב. יש לי חוזה עד חודש מאי 2022. אני מאוד נהנה לעבוד עם השחקנים. אני לא מקשיב למה שאומרים עלי. אני מרגיש שרבים מחמיאים לעבודה שלי בהתאחדות ומעריכים אותה".

על זהבי אמר המאמן: "זה לא היה משחק טוב של ערן. היו לו הרבה איבודים היום, אבל אנחנו גאים על ההישג שלו".

שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון. ברני ארדוב
התאכזב מאוד מהספיגה המאוחרת. ביטון/ברני ארדוב

גם ניר ביטון היה מאוכזב מהספיגה המאוחרת: "כאילו אמרנו למולדבים בואו תבקיעו. זה פשוט מבאס לחטוף שוב גול. הם היו ב-10 שחקנים ובכל זאת כבשו וזה כל כך מכעיס שזה שוב קורה לנו. חבל שלא ידענו גם לשמור על התיקו בסקוטלנד. הסיוט הכי גדול שלי זה לחזור עכשיו לסקוטלנד. זה עבר ונגמר ואני צריך להתמודד עם זה".

על זהבי: "אין מה להגיד על ערן חוץ מזה שהוא תופעת טבע. הוא גם כובש מהמצבים הכי קשים. אולי הוא החטיא בכוונה אחרי זה כדי לקבוע שיא חדש רק במשחק הבא. אם נסתכל על ההגרלה שהיתה לנו, אז רצינו לסיים במקום השלישי ואנחנו בדרך לשם אני מקווה. אולי יקרה נס במקביל עם סקוטלנד ונעלה. בכדורגל הכל יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully