וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטעות האומללה: "הביטחון העצמי של ראיקוביץ' מופרז"

אקס מכבי תל אביב ושוער נבחרת סרביה ניסה לעבור שחקן, איבד את הכדור וספג, במולדתו לא ריחמו: "לא עושים דבר כזה ביתרון 0:1". מאמנו יצא להגנתו: "אמרתי לו שננצח"

צפו בטעות של ראיקוביץ' ובכל שערי יום שלישי במוקדמות המונדיאל

צפו בחגיגה: כל השערים ממשחקי מוקדמות מונדיאל 2022 באירופה, 13 באוקטובר/ספורט1

נבחרת סרביה גברה אמש (שלישי) 1:3 על אזרבייג'אן ושמרה על פסגת בית א' במוקדמות מונדיאל 2022, אבל בחודש הבא היא תעלה לכר הדשא בפורטוגל למשחק האחרון שלה בקמפיין ורק אז תוכרע זהות מנצחת הבית שתבטיח את העלייה האוטומטית לגביע העולם בקטאר.

בסרביה כבר מרגישים את מפלס הלחץ לקראת המפגש נגד כריסטיאנו רנואלדו בחודש הבא, ומי שלא סייע למצב הוא השוער פרדראג ראיקוביץ', אקס מכבי תל אביב כידוע, שטעות ענקית שלו אתמול הובילה לשער השוויון של האזרים.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשסרביה הוליכה 0:1 מפנדל מדויק של דושאן ולאחוביץ', ראיקוביץ' החליט להשתעשע, שלא לומר לשחק באש, כשבמקום להרחיק כדור יצא לדריבל מפואר - זה החל בכך שהוא עבר שחקן יריב ברחבה שלו, אבל הכדור ברח לו, הוא גלש בניסיון להרחיק ובסופו של דבר בישל לאזרים את ה-1:1.

"מה שבדרך כלל עובד למנואל נוייר ולטיבו קורטואה, שוער ריימס לא הצליח לעשות", נכתב הבוקר בסרביה, "זה היה מהלך שעלה לנו ביוקר בערבות ביטחון עצמי מופרז שהפגין ראיקוביץ'. לא עושים דבר כזה ביתרון 0:1 ובמעמד כזה".

עוד בוואלה!

השער עוד פתוח: פרדראג ראיקוביץ' מוכן לקפיצת המדרגה בקריירה

לכתבה המלאה
פרדראג ראיקוביץ', שוער נבחרת סרביה. Srdjan Stevanovic, GettyImages
טעות שתעלה לו במקום בהרכב? ראיקוביץ' מתוסכל/GettyImages, Srdjan Stevanovic

למרות הטעות הקשה, ראיקוביץ' עשוי לשמור על אפודת השוער הראשון גם בחודש הבא ולא במקרה זכה להגנה של מאמנו, דראגן סטויקוביץ' שאמר אחרי המשחק: "חיבקתי אותו במחצית ואמרתי לו 'זה לא משנה, אנחנו ננצח'. מאמן צריך לדעת לתמוך בשחקנים שלו. כולנו יודעים שהוא עשה טעות קשה, אבל היה לנו מספיק זמן כדי לתקן וחדר ההלבשה בהחלט היה ממוקד במטרה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully