וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הגיע ל-800 שערים: "זה ב-DNA שלי"

CR7 הפך לשיאן השלושערים במשחקי נבחרות וכולל שעריו במדי פורטוגל הצעירה ובמשחקים האולימפיים, חצה רף מטורף למדי: "לילה היסטורי"

משחק נוסף של נבחרת פורטוגל מאחורינו וכפי שקרה לא פעם במשחקיה האחרונים של הסלסאו, זו הייתה עבור כריסטיאנו רונאלדו הזדמנות לנפץ שיא חדש. אמש (שלישי) בניצחון 0:5 על לוקסמבורג, CR7 הבקיע שלושער שהעלה את מאזנו ל-115 שערים בינלאומיים והכתיר אותו למלך השלושערים במשחקי נבחרות, מאחר שזו הייתה הפעם העשירית שהוא הבקיע שלושה שערים במשחק במדי הסלסאו.

צפו בשלושער של כריסטיאנו רונאלדו בניצחון פורטוגל

תקציר: פורטוגל - לוקסמבורג 0:5 (שלושער לרונאלדו)/ספורט1

השלושער הראשון של כריסטיאנו רונאלדו במדי הנבחרת היה בספטמבר 2013 נגד צפון אירלנד ומאז הוא עשה זאת גם נגד שבדיה, ארמניה, אנדורה, איי פארו, ספרד, שווייץ, פעמיים נגד ליטא ואמש מול לוקסמבורג. לזכותו בקריירה בסך הכל 58 שלושערים וחשוב לציין שהכי הרבה שלושערים במשחקי נבחרות כבשה כריסטיאן סינקלייר, קפטנית נבחרת קנדה שעשה זאת 11 פעמים.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. Carlos Rodrigues, GettyImages
לא מפסיק לנסות. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Carlos Rodrigues

בנוסף, בזכות השלושער הגיע כריסטיאנו רונאלדו ל-800 שערים בקריירה מאז שערו הראשון ב-7 באוקטובר 2002. במאזנו 5 שערים בספורטינג ליסבון במדיה החל את דרכו המקצוענית, 123 שערים במנצ'סטר יונייטד, 451 בריאל מדריד, 101 ביובנטוס, 115 בנבחרת, שלושה שערים בפורטוגל עד גיל 21, שער נוסף בנבחרת עד גיל 20 ושער במשחקים האולימפיים באתונה.

בסיום המשחק, כתב כריסטיאנו רונאלדו ברשתות החברתיות: "עוד ניצחון, עוד צעד לעבר המטרה עוד לילה היסטורי בהגנה על הצבעים שלנו! הכול נהיה קל יותר כשאנחנו משחקים בבית ומול הקהל שנמצא איתנו מהדקה הראשונה ועד האחרונה. הבטחתי שאף פעם לא אפסיק לנסות ותמיד אנסה להשיג יותר ממה שיש, זה ב-DNA שלי ושלנו, אנחנו אף פעם לא מרוצים תמיד נילחם על המטרות שלנו".

בסך הכל היה זה שער תשיעי של כריסטיאנו רונאלדו בכל המסגרות מפתיחת העונה, אחרי שהרשית גם נגד קטאר בשבוע שעבר ובמדי השדים האדומים הוסיף חמישה שערים בפרמיירליג ובליגת האלופות. הוא היום ישוב למנצ'סטר וכבר בשבת צפוי לפתוח בהרכב כאשר מצפה לשדים האדומים משחק חוץ קשה מול לסטר (17:00, ספורט2).

באשר לפורטוגל, אחרי שישה משחקים במוקדמות המונדיאל היא עם 16 נקודות, מפגרת בנקודה אחרי סרביה שנמצאת בפסגת הבית ושיחקה משחק אחד יותר. המשחק האחרון של סרביה במוקדמות יהיה בחודש הבא בפורטוגל, מפגש שיכריע מי תהן תסיים עם הכרטיס האוטומטי למונדיאל בשנה הבאה בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully