וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הנבחרת תמימי דעים: רוטנשטיינר צריך להישאר

המאמן האוסטרי זוכה לתמיכה רחבה מחברי הסגל ובעיקר מהשחקנים הבכירים, ערן זהבי וביברס נאתכו. בהתאחדות מתעקשים לא לעסוק בעתידו של רוטנשטיינר עד סיום הקמפיין בחודש הבא

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

תמימות דעים בקרב שחקני נבחרת ישראל שההתאחדות לכדורגל צריכה להשאיר את וילי רוטנשטיינר לקמפיין נוסף בתפקיד המאמן. מרבית הליגיונרים שחוו מאמנים אירופאיים, משוכנעים שהאוסטרי צריך לקבל קדנציה נוספת ואם הם ייקראו לפגישה בנושא עם ההתאחדות לכדורגל, הם יעבירו מסרים ברוח הזו. השחקנים מדברים על מקצועיות, אווירה טובה, אסיפות מצויינות וכבוד הדדי שיש בין כולם.


בהתאחדות לכדורגל דוחים הבוקר כאן בגלזגו כל התעסקות בעמדת המאמן. "גם אם היינו מנצחים כאן, לא היינו אומרים שוילי ישאר בוודאות ולא נקבע שום דבר לגבי עתידו כעת גם אחרי ההפסד", אמר גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל עם הגעת הנבחרת לשדה התעופה לפני הצהריים.

קברניטי ההתאחדות לכדורגל מודעים לכך שרוטנשטיינר זוכה לתמיכה בלתי מסויגת של בכירי השחקנים וביניהם ערן זהבי וביברס נאתכו, אבל יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, מסרב לעסוק בנושא וידחה כל פנייה אליו עד אחרי המשחק מול איי פארו שיסיים את המוקדמות בעוד כחודש.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם אלי דסה. Ian MacNicol, GettyImages
השחקנים יצליחו להשאיר אותו? וילי רוטנשטיינר/GettyImages, Ian MacNicol

הנבחרת הגיעה בשעות הצהריים לשדה התעופה בגלזגו אחרי לילה לא קל שעבר על השחקנים. חלקם העידו שהיה קשה להם לעצום עין. אחרים כבר התעשתו ודיברו על המשחק מול מולדובה מחרתיים: "מה יש עכשיו לבכות? צריך לשים את המשחק בצד ולעלות מול מולדובה ולנצח".

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל אמר כאן: "המטרה היא המקום השלישי ובגלל זה אנחנו צריכים לנצח את מולדובה, איי פארו ולצאת בתווך לאוסטריה כדי לעשות תוצאה טובה. כולנו ראינו אתמול נבחרת שבאה לשחק כדורגל ולא לעשות בונקר ועם כל קללת הנייחים עליה מדברים אצלנו בלי הפסקה, גם אנחנו כבשנו שני שערים בנייחים להזכיר לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully