וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה ל"מחלה הישראלית": דגש על פיתוח שחקני הגנה ועמידה בלחץ

ההפסדים הזהים של הנבחרת הבוגרת והצעירה הובילו להסקת מסקנות כוללת בהתאחדות: "הפתרון והתקווה נמצאים אצל הדור הצעיר". בנבחרת כבר משלימים עם איבוד המקום השני: "אם נסיים 4, לא התקדמנו בכלום". תחושות קשות אצל השחקנים: "מה צריך יותר מזה?"

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

בבוקר שאחרי עוד הפסד כואב לנבחרת ישראל, מודים בהתאחדות לכדורגל שהבעיה של הכדורגל הישראלי היא הרבה יותר מהפסד כזה או אחר. ה-3:2 של הנבחרת הלאומית אמש (שבת) בהמפדן פארק בגלזגו, מצטרף להפסד של הנבחרת הצעירה בגרמניה ביום חמישי האחרון. שתי הנבחרות של ישראל הפסידו בצורה דומה והמסקנה בהתאחדות לכדורגל היא אחת: צריך לטפל בבעיה מהשורש, מהגיל הצעיר.

"צריך לפתח שחקני הגנה מגיל קטן וצריך לפתח עמידה בלחצים מגיל צעיר", אמר אמש גורם בהתאחדות לכדורגל. "הפתרון והתקווה נמצאים במרכזי המצויינות, בטיפוח מאמנים טובים יותר ובקידום השחקן הצעיר שאולי בעוד חמש שנים יביא אותנו לטורניר גדול לראשונה אחרי יותר מ-50 שנה".

סקוט מקטומיניי שחקן נבחרת סקוטלנד כובש מול נבחרת ישראל. רויטרס
הפתרון נמצא בגילאים הצעירים? ישראל שוב סופגת בדקה ה-90/רויטרס

הנבחרת תשוב היום לארץ וביום שלישי תפגוש את מולדובה בטרנר. איש לא משלה את עצמו שיכול להתרחש הנס שיעלה אותנו מהמקום השני לפלייאוף וכעת יקוו בנבחרת לסיים לפחות במקום השלישי, אבל ברור שגם המטרה הזו התרחקה ברגע שאוסטריה צימקה את הפער מישראל ועוד צריכה לארח את הנבחרת בחודש הבא בקלגנפורט. "ממצב שהיינו קרובים למקום השני אנחנו בדרך למקום הרביעי וזו כבר לא תהיה התקדמות לשום מקום", אמרו אמש בנבחרת.

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון מול שחקן נבחרת סקוטלנד בילי גילמור. Ian MacNicol, GettyImages
תחושות קשות בחדר ההלבשה. סולומון/GettyImages, Ian MacNicol

במשך דקות ארוכות היה קשה אמש להרגיע את השחקנים שישבו מאוכזבים מאוד מההפסד בחדר ההלבשה בהמפדן פארק. תחושת העצבות נמשכה גם במלון אליו הגיעו השחקנים אחרי המשחק. אחד השחקנים אמר אמש: "זה היה כמו משחק בהזמנה. גם עלינו ליתרון מוקדם אחרי 5 דקות והיממנו את הקהל שלהם. גם הובלנו פעמיים וגם אופיר מרציאנו עצר פנדל והיה מצוין. מה צריך יותר מזה? ובכל זאת ספגנו שלושה שערים ואת השער הקבוע ממצב נייח או קרן. כנראה שהסיפור הזה גדול עלינו כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully