וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מעדיפים מאמן זר לנבחרת. נאתכו וזהבי שוקלים את עתידם

סיום דרכו של רוטנשטיינר שזוכה לתמיכה גדולה בקרב השחקנים עשוי להשפיע גם על עתידם של כמה מכוכבי הנבחרת. הסיכויים של נאתכו להמשיך לקמפיין הבא נמוכים משל זהבי: "רונאלדו ומסי לא פרשו, אז למה שערן יעשה את זה?"

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

ההפסד אמש (שבת) לסקוטלנד בהאמפדן פארק גדע את החלום לסיים במקום השני עם הכרטיס לפלייאוף מונדיאל 2022 בקטאר והוא גם כנראה יוביל לסיום הדרך של כמה שחקנים בנבחרת. ביום שלישי תקיים הנבחרת את המחזור השמיני של בית המוקדמות הזה מול מולדובה בטרנר ובחודש הבא מצפים לה שני המשחקים האחרונים מול איי פארו ואוסטריה, אחר כך תצא הנבחרת לפגרה עד פתיחת מוקדמות היורו שיהיו קרוב לוודאי עם מאמן זר אחר.

וילי רוטנשטיינר, אף שהוא זוכה לתמיכה גדולה מהשחקנים, לא צפוי לקבל חוזה חדש ובהתאחדות לכדורגל ירצו לנסות מאמן זר אחר. מישהו שיביא תובנות חדשות ורעיונות שטרם נשמעו. עזיבת רוטנשטיינר עלולה להוביל גם לפרישה של הוותיקים ערן זהבי והקפטן ביברס נאתכו. השניים כבר יהיו קרובים יותר לגיל 35 כאשר ייפתחו מוקדמות היורו הבאים וקרוב לוודאי שהם ישקלו פרישה והעברת המושכות לשחקנים אחרים שינסו לעמוד במשימה.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. Craig Foy - SNS Group, GettyImages
עזיבה שלו תוביל לאפקט שרשרת? רוטנשטיינר/GettyImages, Craig Foy - SNS Group

זהבי ונאתכו הובילו את הנבחרת בשנים האחרונות, במיוחד אצל אנדי הרצוג ו-וילי רוטנשטיינר, והם לא הצליחו לעשות מה שאחרים לפניהם לא הצליחו ובסביבתם אמרו אמש שזה בהחלט עשוי להיות הזמן מבחינתם לפנות את הבמה לדור הבא.

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, ביברס נאתכו מתלוננים לשופט. Craig Foy/SNS Group, GettyImages
מי מהם ימשיך לקמפיין הבא? זהבי ונאתכו אמש/GettyImages, Craig Foy/SNS Group

גורם בנבחרת עשה אמש הפרדה בין השניים והעריך שאם כבר זה יהיה דווקא נאתכו שיודיע על פרישה לעומת זהבי שירצה להמשיך לכבוש שערים גם עבור הנבחרת ולא רק במדי הקבוצות. "רונאלדו פרש? מסי פרש? אז למה שערן זהבי יפרוש?", תהה גורם בהתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully