וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקוטים מכבדים את זהבי, אך בעיקר סומכים על ההגנה הישראלית

האוהדים שהגיעו להצטלם, העובדים בבית המלון ואפילו איש משטרת הגבולות בשדה התעופה - כולם מנסים להשיג כרטיס להאמפדן פארק לקראת המשחק הגורלי בשבת. בגלזגו רוחשים כבוד לישראל, אבל גם יודעים מהי נקודת התורפה של הנבחרת

וילי רוטנשטיינר מדבר לפני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד ומולדובה/צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: עמית שמחה

שני אוהדים של סלטיק חיכו אתמול (חמישי) לניר ביטון בלובי של המלון בו מתאכסנת נבחרת ישראל. הם הגיעו כדי להצטלם וביקשו בנימוס. אחרי שהוא עזב אותם ונבלע באוטובוס שלקח את השחקנים לאימון הרביעי בגלזגו, הם התפנו להשיג כרטיס למשחק.

אין אחד שלא נשאל בסביבת המלון האם יש לו במקרה כרטיס פנוי. העיתונאים, המאבטחים, אפילו צוות הלוגיסטיקה. זה באמת סיפור מרכזי כאן. חמש שנים שהאמפדן פארק, הוומבלי של נבחרת סקוטלנד, לא היה סולד אאוט. כל התקופה הזו הנבחרת הסקוטית לא משכה את הקהל אחריה. בפעם האחרונה שנבחרת ישראל שיחקה באצטדיון של הנבחרת הסקוטית ולקהל היה מותר להיכנס, היו ביציעים בסך הכל 21 אלף צופים. אחר כך באו שני המשחקים לפני שנה, בחודשים ספטמבר ואוקטובר בהם לא ניתן היה להכניס אוהדים בשל מגיפת הקורונה. ומחר? גם איש משטרת הגבולות ששאל מאיפה הגענו, הגניב איזו שאלה על האפשרות להשיג כרטיס

אצטדיונה הביתי של נבחרת סקוטלנד, האמפדן פארק. GettyImages
הפעם הוא כבר יהיה מלא. אצטדיון האמפדן פארק/GettyImages

מאז מונדיאל 1998 הסקוטים לא השיגו כרטיס לגביע העולם. ההעפלה ליורו האחרון, על אף שהיה חלש מאוד מבחינתם, סחפה שוב את האוהדים שרוצים כרטיס לפלייאוף באמצעות מקום שני בבית הזה. הניצחון של הסקוטים על האוסטרים הוא זה שהוביל להסתערות על הכרטיסים למשחק מול ישראל, ואם תכולת האמפדן פארק היתה כפולה, גם הכמות הזו היתה נחטפת. הסקוטים פשוט בטוחים בנבחרת שלהם ומדברים על מומנטום שלא היה הרבה זמן. הם רוחשים כבוד לערן זהבי, אבל יותר בוטחים בהגנה הרעה שהציגה נבחרת ישראל מול דנמרק בתבוסה האחרונה.

"כדאי לכם לא לעשות עבירות ליד הרחבה, כי אתם לא יודעים להגן בכדורים נייחים", אמר אוהד מקומי שנכנס לחנות המרכזית של סלטיק במרכז העיר כדי לראות אם הגיע ליין חדש של מוצרים.

שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
יכניעו את סקוטלנד בביתה לראשונה מ-2013? שחקני נבחרת ישראל./רויטרס

הסטטיסטיקה לא לצד ישראל מחר בערב. מ-2013 לא הפסידה נבחרת סקוטלנד בבית במשחק של מוקדמות המונדיאל. תשעה משחקים סופרים כאן ללא הפסד במוקדמות גביע העולם ואיש לא מאמין שזה יקרה דווקא במשחק מול ישראל. כל זה עובד גם הפוך לכיוון שלנו. כל נקודות הציון האלה מובאות לשחקני הנבחרת ומהוות זריקות עידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully