וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן מייחל ל"משחק היסטורי" בסקוטלנד: "מכירים אותם בעל פה"

7.10.2021 / 6:23

חלוץ ויאדוליד כבר לא יכול לחכות לקרב על המקום השני בשבת: "המטרה היא נטו לנצח", ורוצה להפוך את הקהל החם בגלזגו ליתרון: "50 אלף צופים? זה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לנו"

וילי רוטנשטיינר מדבר לפני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד ומולדובה/צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: עמית שמחה

שון וייסמן מאמין: נבחרת ישראל יכולה לרשום "ניצחון היסטורי" מול סקוטלנד בשבת, במה שמסתמן כקרב אפשרי על המקום השני בבית בבית ו' של מוקדמות המונדיאל. חלוץ ריאל ויאדוליד שנמצא בכושר לא רע וכבש שני שערים בליגה הספרדית השנייה בשבועיים האחרונים, אמנם סבל מסחרחורות וחולשה בתחילת השבוע, אבל התאושש ודרוך לקראת המשחק.

"אני חושב שכולם מבינים שזה יכול להיות משחק היסטורי לנבחרת", אמר החלוץ. "מחכים כבר ליום שבת. אנחנו מכירים אותם בעל פה ויודעים מה צריך לעשות. הצוות מכין אותנו ברמה הכי מקצועית שיש ואני מאמין שנעשה את העבודה".

שחקני נבחרת ישראל מנור סולומון, שון וייסמן. ברני ארדוב
מי שמאמין לא מפחד. וייסמן/ברני ארדוב

על העובדה שהמשחק ייערך לעיני 50 אלף צופים אמר וייסמן: "מבחינתי זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו. יש כאלו שיגידו שזה חיסרון, אבל מבחינתי זה ייתן לנו יותר דרייב ויותר שמחה אם ננצח את המשחק".

על האפשרות לסיים במקום השני בבית: "לא צריך לחשוב כל כך רחוק. המטרה שלנו היא נטו לבוא ולנצח את המשחק. בוא נעשה את העבודה ואחרי זה נתחיל עם המחשבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully