וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "רואים שיפור ניכר בנבחרת שלנו בקמפיין הנוכחי"

קשר הנבחרת אופטימי לקראת המשחק מול סקוטלנד: "יש לנו כלים מצוינים", עדיין לא יודע באיזו עמדה ישחק, טוען שערן זהבי "מנהיג אמיתי, עם סרט או בלי סרט על הזרוע" ומוסר ד"ש: "תמיד מתגעגע למכבי תל אביב"

דור פרץ קשר נבחרת ישראל/יניב טוכמן

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המפגש בשבת בהאמפדן פארק בגלזגו במסגרת מוקדמות המונדיאל, משחק שהמנצחת בו תציב את עצמה בעמדה מצוינת כדי לסיים במקום השני ולהעפיל לפלייאוף גביע העולם 2022 שייערך בקטאר.

דור פרץ, אחד משחקני המפתח של ישראל שגם כבש נגד סקוטלנד ב-1:1 בחודש מרץ באצטדיון בלומפילד, התייצב הערב (חמישי) בעמדת הראיונות במחנה בגלזגו ודיבר לקראת המשחק.

דור פרץ קשר נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה
"יש אווירה מצוינת, סגל מגובש וצוות אימון". פרץ/מערכת וואלה, יניב טוכמן

על האווירה בנבחרת לקראת המשחק אמר פרץ: "יש אווירה מצוינת, סגל מגובש וצוות אימון. זה משחק מפתח בקמפיין ומכוונים לניצחון כי זה המפתח להמשיך קדימה. שבוע ארוך, הרבה אסיפות, כל טיפת מידע שיש לנו על הסקוטים ונקווה להפתיע. תמיד קשה מולם. אני אומר להפתיע כי תמיד יש איפה לחדש דברים ולעשות דברים שהם לא ראו מהנבחרת שלנו. יש לנו כלים מצוינים. יש כמה חסרים, אבל מי שנמצא ראוי וצריך להיות פה. הולכים למשחק הכי חשוב מבחינתנו.

"מול אוסטריה הייתה תצוגת תכלית שלנו. לאחר מכן הייתה התפרקות מול דנמרק וזה יכול לקרות גם לנבחרות גדולות מאיתנו. נגיע בשבת לתת הכול, נראה את הכדורגל הכי טוב שאפשר להציג ונקווה לניצחון". פרץ נשאל האם ישחק בקישור או כבלם בשל מצוקת הבלמים ואמר: "אני עוד לא יודע איפה אשחק, בכל תפקיד שאשחק, בלם או קשר יש לי מחויבות לעם שלם שרוצה בטובת הנבחרת".

הקשר הוסיף: "אני מבין את המחשבה של וילי על כך שאני יכול לשחק כבלם וכל החלטה שלו אני אקבל. דיברנו על העניין, על התפקיד, מה הוא חושב ומה הוא רואה. אני פחות יכול לשתף, אבל הוא חושב על זה וטובת הנבחרת לפני הכול". הקשר התייחס לסיכוי לסיים במקום השני: "סקוטלנד, אוסטריה ודנמרק נבחרות מאוד חזקות אבל גם בנבחרת שלנו רואים את השיפור הניכר בקמפיין הנוכחי. זה קורה ממשחק למשחק, ואני לא חושב שאם נסיים במקום השני זה יהיה לא מוצדק".

אוהדי נבחרת סקוטלנד. רויטרס
"סקוטלנד בבית ובחוץ היא נבחרת שונה. בבית הם יותר אגרסיביים ועם תשוקה גדולה". אוהדי סקוטלנד/רויטרס

על ההתמודדות עם האצטדיון המלא שצפוי בגלזגו אמר פרץ: "סקוטלנד בבית ובחוץ היא נבחרת שונה. בבית הם יותר אגרסיביים ועם תשוקה גדולה. אצטדיון מלא יכול לדחוף אותם אבל גם להכניס ללחץ". פרץ התייחס לקשר שלו עם וילי רוטנשטיינר ואמר: "מה שמיוחד בווילי זה שהוא בא עם עקרונות משחק ברורים ויודע לדרוש את זה. ברגע שיש דרישה השחקן יודע לבצע. זה מה שקורה בנבחרת. יש דרך מסוימת שכולנו צועדים בה וברגע שיש דרך אחת זה המקור לשיפור והצלחה".

על השאלה האם ערן זהבי צריך להיות הקפטן השני של הנבחרת למרות זריקת סרט הקפטן בעבר: "אין ספק שערן הוא מנהיג בנבחרת, גם בלי הסרט על היד, זה לא רלוונטי למנהיגים אמיתיים. זה קורה בכל אימון. מה שהוא נותן מעצמו זה לחדד את הדברים של וילי בצורה הכי טובה שיש".

על הקשר שלו למכבי תל אביב והגעגועים אמר פרץ: "מתגעגע תמיד. אין ספק שזה משהו שהוא חשוב לי מאוד, מכבי תל אביב. זה מעבר סופר קשה. מאידך, זה מלמד אותי שהכדורגל והתהפוכות בו לא מפסיקות אף פעם. הגעתי למקום שאני צריך להילחם בו בשיניים. לניסיון יש משמעות, אבל הרעב צריך להיות בשחקן וזה מה שמוביל אותי קדימה, להראות מה הגרסה הכי טובה שלי שיכולה להיות. גם השראה עבור צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully