וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה גברה 1:3 על סכנין במשחק אימון, אמבנג ישוחרר?

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 16:21

המלאבסים נקלעו לפיגור משער של ארי מורה, אך מוחמד עוואד, אלסנה דומביה וג'יימס אדניי הפכו. החלוץ הסנגלי לא שותף בשל תביעת דינמו מינסק ועשוי לעזוב

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה גברה היום (חמישי) 1:3 על בני סכנין, במשחק אימון שנערך בפתח תקוה. הקבוצות ניצלו את פגרת הנבחרת ואת העובדה שבסוף השבוע הקרוב לא יערכו משחקי ליגה, גם כדי לתת דקות משחק לשחקנים שמתאוששים מפציעות וחוזרים לכושר.

ארי מורה העלה את סכנין ליתרון 0:1, אבל פתח תקוה הגיבה בשליישיה עם שערים של מוחמד עוואד, אלסנה דומביה וג'יימס אדניי. מי שלא שותף במשחק הוא החלוץ הסנגלי של פתח תקוה, אבלאי אמבנג שככל הנראה יעזוב בסופו של דבר את ישראל לאחר שנתגלו בעיות עם קבוצתו הקודמת, דינמו מינסק שמנהלת הליך משפטי מול השחקן.

אבלאי אמבנג, מכבי פתח תקוה. מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
נראה שהוא יעזוב. אבלאי אמבנג במעמד החתימה/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי פתח תקוה

אמבנגה כבר הוחתם על חוזה אצל הלוזונים, אך בימים האחרונים קיבלו במועדון את פניית אנשי מינסק ונכון לעכשיו נראה כי יעדיפו שלא להסתכן בהסתבכות משפטית כזאת או אחרת אל מול הקבוצה מבלארוס.

הרכב מכבי פתח תקווה: מרקו וולף, תומר לוי, מרכוס דיניז, דניאל פלשר, עמית מאיר, ירדן כהן, ניקו אולסק, ארד בר, אלסאנה דומביה, ירו מיחאליק, מוחמד עוואד. כן שותפו: דור אלו, רוי רונן, בן רייכרט, מושיקו מאיר, אילן צים, ג'יימס אדניי, איתמר גולן.

הרכב בני סכנין: גד עמוס, יאזן נסאר, מרון גנטוס, עומרי בן הרוש חגי גולדנברג, ניר לקס, איהב גנאיים, מוטי ברשצקי ארי מורה, רז שטיין, מוחמד חליילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully