וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון עצרה את כפר קאסם, שלושער לדודו ביטון

רועי רבינוביץ' (18) סידר לעידן בר און 0:1 מול המוליכה, חלוץ נס ציונה התפוצץ ב-1:3 על הפועל רמת גן המאכזבת. הפועל פתח תקוה שוב סיימה ב-0:0, הפעם מול אום אל פאחם. הפסד נוסף לאחי נצרת

פגרת הנבחרת משביתה אומנם את ליגת העל, אבל לא את הליגה הלאומית שיצאה לדרך עם המחזור השביעי. רמת השרון הנחילה הפסד בכורה לכפר קאסם המוליכה, הפועל פתח תקוה שוב סיימה ב-0:0, הפעם עם הפועל אום אל פאחם. ראשון לציון השיגה ניצחון דרמטי מול עפולה. ודודו ביטון הפציץ שלושער בניצחון נס ציונה על רמת גן.

שלומי דורה מאמן מ.ס. כפר קאסם. לירון מולדובן
הפסד בכורה. שלומי דורה מאמן כפר קאסם/לירון מולדובן

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. כפר קאסם 0:1

אחרי פתיחת עונה חלשה, הקבוצה של עידן בר און נהנתה מהרחקה מוקדמת באחי נצרת והביסה אותה 0:4 במחזור הקודם. היום היא הנחילה הפסד בכורה לקבוצה של שלומי דורה, שעלולה לאבד את הפסגה בהמשך המחזור הזה. רועי רבינוביץ' הכריע כבר בדקה ה-18. דואגי מאלה בלם כפר קאסם הורחק לקראת הסיום.

הפועל פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 0:0

בעונה שעברה התארחה הפועל פתח תקוה אצל אום אל פאחם במחזור הלפני אחרון של הפלייאוף ונחלה הפסד, שבדיעבד הוריד אותה ליגה. אלא שהיא קיבלה חבל הצלה בזכות ההתפרקות של איכסל. היום המלאבסים ניסו לנקום, אבל ההתקפה החלשה שלהם שוב הייתה בעוכריהם והם רשמו משחק חמישי (!) מתוך שבעה ללא שער. פאחם הייתה עדיפה במחצית השנייה, אבל החמיצה ופספסה הזדמנות לעלות לפסגה.

שחקן הפועל עפולה, דודו ביטון. ברני ארדוב
שלושער גדול ופתיחת עונה נהדרת. דודו ביטון/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 2:3

דווקא אחרי משחק השיא שלה וניצחון 2:4 בחוץ על בני יהודה, ראשון לציון נקלעה לרצף של שני הפסדים וחלק מהאוהדים כבר החלו לדרוש את ראשו של חיים שאבו, שהיה בלחץ גדול לקראת המשחק הזה, אך הצליח להוביל לניצחון דרמטי במיוחד. אלון בוזורגי כבש לאורחים מקרוב כבר בדקה ה-13. מוחמד במבה השווה בנגיחה מקרן, אבל נהוראי יפרח המושאל ממכבי חיפה החזיר את היתרון לאורחים (30) בהתקפה מתפרצת וכשהוא מנצל איטיות של עדי נמני המגן הימני של המארחים. אלא שראשון לא ויתרה. שאבו הכניס מהספסל את מתיאוס לימה שקבע 2:2 בדקה ה-65 ואת איתי לוי שהשלים מהפך בפנדל (74) אחרי הכשלה ברחבה על שון מלכה.

הפועל רמת גן - סקציה נס ציונה 3:1

דודו ביטון סידר לנס ציונה 0:1 על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם. היום, החלוץ המצוין התפוצץ עם שלושער על חשבון רמת גן המאכזבת וקירב את קבוצתו לצמרת. המופע של ביטון החל בדקה ה-27 עם בעיטה מקרוב. בדקה ה-42 הוא קבע 0:2 עם חצי מספרת מקרוב. רוי קורין צימק (53) לפני שביטון השלים את ההצגה בנגיחה (82). נס ציונה בדרך למעלה ורמת גן? עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בתום המחזור.


הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 1:3

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במוראל שפוף מאוד. עכו אחרי שהפסידה 4:3 באום אל פאחם ואחי נצרת אחרי שהובסה 4:0 מול רמת השרון. אלא שדווקא עכו יצאה ראשונה מההלם והלמה באחי וההגנה המפוררת שלה. ספואן חילו קבע 0:1 לאורחים (8), אבל מכאן זו הייתה רק עכו שהשלימה מהפך עוד לפני ההפסקה. זהאי אחמד קבע 1:1 בפנדל (14) ואבו באקר הפך (21) לפני שאיהד חאג' קבע 1:3 מקרוב (70).

יתר משחקי המחזור:

מכבי בני ריינה - אדומים אשדוד
בני יהודה - הפועל כפר סבא
בית"ר תל אביב בת ים - הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully