וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א התלוננה למנהלת על קריאף, בית"ר הגיבה בציניות

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 14:25

האדומים רצו שהשחקן יוזהר וייקנס אחרי שאמר שהוא "שונא" את הפועל תל אביב, המנהלת העבירה למסר לבית"ר להרגיע את השחקן. בבית"ר הגיבו: "לא צריך להיות צבועים"

תקציר: בית"ר ירושלים - קרית שמונה 1:1/ספורט1

הפועל תל אביב התלוננה בתחילת השבוע בפני מנהלת הליגה על התבטאויותיו של קשר בית"ר ירושלים אופיר קריאף לאחר המשחק בקרית שמונה ("הפועל תל אביב הקבוצה שאני הכי שונא") ופנתה למנהלת הליגה בכדי שתטפל בנושא, מתוך רצון שהשחקן יקבל קנס ויוזהר. מנהלת הליגה החליטה שלא להיכנס לנושא לעומק, אך העבירה מסר לבית"ר שיטפלו וידברו עם השחקן בכדי שהאווירה לא תתחמם לקראת המשחק בין הקבוצות במחזור הבא.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
מנהלת הליגה החליטה שלא להיכנס לנושא לעומק. קריאף/דני מרון

כזכור אחרי ה-1:1 מול קרית שמונה, קריאף אמר "נאסוף את עצמנו, יש לנו את היריבה שאני הכי שונא בליגה בעוד שבועיים, הפועל תל אביב, ונוציא את התסכול שם". קריאף כבר הסביר את הדברים לחבריו ואמר כי עשה זאת כדי להעיר את כולם לקראת המשחק, בעיקר לאור העובדה שכולם היו עם הראש ברצפה אחרי שער השיוויון של קרית שמונה בטדי. בבית"ר גם הגיבו בציניות לפניית האדומים למנהלת ואמרו: "לא ראינו שמפריע לאנשים בהפועל התבטאויות ותנועות של לא מעט גורמים במועדון, לא צריך להיות צבועים".

עוד בוואלה!

קריאף על הפועל ת"א: "היריבה שאני הכי שונא בליגה"

לכתבה המלאה

במחזור הבא ייפגשו שתי הקבוצות למשחק יוקרתי אך גם מאוד משמעותי, לאחר ששתיהן צברו שתי נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. מצד האדומים ייעדרו לוסיו הפצוע ושי אליאס המורחק ואילו בבית"ר יחסרו אוראל דגני שעדיין לא החלים מהפגיעה בשריר, כמו גם מיכאל אוחנה, לירן רוטמן ועמית כהן הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully