וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף: "בא לי לבכות". על הפועל ת"א: "היריבה שאני הכי שונא בליגה"

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 23:32

בית"ר שוב מאוכזבת אחרי התיקו מול קרית שמונה, קריאף: "נוציא את התסכול מול הפועל ת"א". קומאן: "אני לא יכול לשבת ולחכות, אלא לקחת את הדברים לידיים"

תקציר: בית"ר ירושלים - קרית שמונה 1:1/ספורט1

האכזבה נמשכת: על אף שאירחה יריבה נוחה כמו עירוני קרית שמונה ולמרות שהוליכה עד לתוספת הזמן, בית"ר ירושלים לא הצליחה להשיג ניצחון שני העונה כשהסתפקה ב-1:1. בית"ר הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק ועלתה ליתרון מוצדק משער בכורה של ניב זריהן בדקה ה-63 אחרי בישול יפה של ירדן שועה, אבל עאיד חבשי קבע 1:1 בפנדל בתוספת הזמן אחרי נגיעת יד של בן לולו ברחבה - והותיר את ארווין קומאן מתוסכל. בית"ר עדיין לא שמרה על שער נקי בבית בליגה ב-2021, והרצף התארך כעת ל-14 משחקים שבהם היא סופגת. אחרי שער השוויון

השופט ניב שטייף במרכז עימות בין שחקני בית"ר ירושלים לשחקני עירוני קרית שמונה. דני מרון
הרבה עצבים בסיום. בית"ר מול קרית שמונה/דני מרון
עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
קר רוח. חבשי/דני מרון

מאמן בית"ר ארווין קומאן: "זה מאכזב כי היה לנו משחק טוב, היו לנו מצבים כדי לכבוש את ה-0:2. שיחקנו טוב, התגוננו טוב והגענו להרבה מצבים, אבל בסוף כולם מסתכלים על התוצאה וזה מאכזב לספוג שער מפנדל בדקה ה-90. לא אמרתי כלום לשחקנים, אבל ברור שהם מאוכזבים. זה הכדורגל, אם היה 0:1 כולם היו מרוצים וברור שעכשיו כולם מאוכזבים. יכול להיות שמסתכלים עליי עכשיו, אבל זה חוסר מזל עם נגיעת היד הזו. הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים לעלות ל-0:2 או לשמור על ה-0:1. היום שיחקנו טוב, ביצענו מספר שינויים אחרי ההפסד לאשדוד. עכשיו יש פגרה ואז יש לנו עוד ארבעה משחקים ואני רוצה להפעיל על עצמי לחץ, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר וזה מה שאני רוצה לעשות. זו העבודה שלי. אני לא יכול לשבת ולחכות, אלא לקחת את הדברים לידיים ולראות מה קורה".

אופיר קריאף: "אכזבה גדולה, בא לי לבכות. זה משחק שהיה בידיים שלנו, הובלנו, הנענו כדור ושלטנו במשחק. לא כבשנו, בסדר, תשמרו על התוצאה. זה כל כך מתסכל, כל כך מאכזב, אבל בסדר, יהיה בסדר. צריך לשמור על תוצאה לפעמים, בטח במצב בו אנחנו צריכים את כל הנקודות. הגענו לדקות האחרונות עם 0:1 וצריך לגלות אחריות, להיות ווינרים. אני מתוסכל ועצוב, נאסוף את עצמנו, יש לנו את היריבה שאני הכי שונא בליגה בעוד שבועיים, הפועל תל אביב, נוציא את התסכול שם. באנו בגישה טובה אחרי מה שהיה באשדוד, נלחמנו ונראינו כמו קבוצה. זה משחק שהיינו צריכים לקחת בכל מצב במיוחד כשאנחנו מובילים. יש פגרה ארוכה, שבועיים ונבוא מוכנים להפועל תל אביב. אני לא חושב שיש משהו שלא עובד בקבוצה, זו ליגה הפכפכה וכל הקבוצות בשלב הגישושים של העונה. אחרי הפגרה שחקנים יחזרו ונגיע מוכנים. זה משחק שיהיה כיף מול הפועל תל אביב".

ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עוד פספוס לבית"ר. בואצ'י/דני מרון

כובש שער השוויון לקרית שמונה, עאיד חבשי: "אני שמח שלקחנו נקודה חשובה מאוד. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד וכישרונית. התכוננו טוב למשחק והצוות הכין אותנו הכי טוב למשחק הזה. אני לא רוצה להיות חזיר ושמח שלקחנו שלוש נקודות. פתחנו את המשחק מצוין, היו לנו כמה הזדמנויות והיינו צריכים לסיים אותן עם שערים ולא עשינו את זה. השוער שלנו לא נגע בכדור וחוץ מהמצב של השער לא היו להם הזדמנויות. לקחנו נקודה במשחק חוץ קשה ואני שמח על זה. לקבוצה יש שני בועטים, מילושביץ' ורועי קהת ואמרתי להם שאני מרגיש חם. אני שמח שהם כיבדו אותי והצלחתי לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully