וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף על ההתבטאות נגד הפועל ת"א: "רציתי שאנשים ירימו את הראש"

6.10.2021 / 14:30

קשר בית"ר ירושלים, שאמר לאחר התיקו נגד קרית שמונה כי האדומים הם "הקבוצה השנואה עליו", דיבר על כך עם חבריו: "רציתי שיבינו לקראת איזה משחק אנחנו הולכים"

תקציר: בית"ר ירושלים - קרית שמונה 1:1/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים ערכו היום (רביעי) אימון ולאחר מכן יצאו לחופשה עד ליום ראשון, כאשר במהלך שבוע הבא אט אט יחזרו שחקני הנבחרות כשגם קאמסו מארה שיסיים בידוד יצטרף לאימונים. מי שלא מתאמנים עם הקבוצה הם אוראל דגני, עמית כהן, לירן רוטמן ומיכאל אוחנה, שעוברים טיפולים ומבצעים חיזוקים לפציעות.

באשר לקמסו מארה, הקשר החדש הגיע לארץ מוכן לשבוע הבידוד כשבאמתחתו ציוד מתאים כדי לשמור על כושר, כשבנוסף גם בית"ר ירושלים סיפקה לו למלון אופני כושר ואביזרים נוספים אותם ביקש. השחקן עצמו סיפר כי הוא מקבל אינספור הודעות תמיכה מאוהדים ומתרגש לשחק במועדון ובירושלים, ובחר בבית"ר על פני הצעות אחרות לא מעט בשל השיחות עם ארווין קומאן. בת זוגו של השחקן אמורה להצטרף אליו בקרוב.

שחקן בית"ר ירושלים קמסו מארה. אתר רשמי, אתר רשמי
הגיע מוכן לבידוד. קמסו מארה/אתר רשמי, אתר רשמי

קומאן עצמו כבר רוצה לראות את הקבוצה מתאמנת בסגל מלא, אך הדברים ייקחו זמן. אוראל דגני לא יהיה כשיר להפועל תל אביב ואילו בלם נבחרת ונצואלה ג'וסואה מחיאס אמור לנחות חזרה בישראל ממש לקראת המפגש ביום שני הבא (18 באוקטובר).

אגב, אופיר קריאף אמר לשחקנים על ההתבטאות כנגד הפועל תל אביב ("הקבוצה שאני הכי שונא") כי "יודע טוב מאוד מה אמרתי, כולם היו עם הראש ברצפה, רציתי שאנשים קצת ירימו את הראש ויבינו לאיזה משחק הולכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully