וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו"ז צפוף לאדוארדו גררו. עלול להחמיץ את המשחק נגד מכבי נתניה

6.10.2021 / 14:33

נבחרת פנמה תתארח אצל קנדה ב-14 באוקטובר, יומיים לפני המשחק של מכבי תל אביב בליגה נגד היהלומים. החלוץ שנמצא בכושר מצוין, כבר פספס את המשחק נגד מכבי פתח תקוה מוקדם יותר העונה. מאמצים להכשיר את קניקובסקי עד ההתמודדות

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

אדוארדו גררו שנמצא בכושר מצוין, עלול להחמיץ את משחק החוץ של מכבי תל אביב נגד מכבי נתניה ביום שבת הבא. גררו הוזמן לסגל נבחרת פנמה שעסוקה במוקדמות המונדיאל ותפגוש בימים הקרובים את אל סלבדור, ארה"ב וקנדה. המשחק האחרון בין השלושה יתקיים בטורונטו, בלילה שבין רביעי לחמישי (14 אוקטובר) ויסתיים קצת יותר מ-60 שעות לפני שריקת הפתיחה למשחק בנתניה.

גררו בישל את השער של הצהובים במשחק החוץ אצל לאסק לינץ בקונפרנס ליג (1:1) ומיד לאחר מכן כבש את השער הניצחון נגד הפועל ירושלים בליגה (0:1). כרגע הוא נראה כמו השחקן שנמצא בכושר הכי טוב בחלק הקדמי של הקבוצה ואם אכן ייעדר, זה יהיה חיסרון משמעותי.

גם ברנדלי קובאס המריא למשחקי נבחרתו, קורסאו, אך זו תפגוש את בחריין היום ואת ניו זילנד בעוד שלושה ימים, והוא צפוי להגיע חזרה לישראל בזמן ולהתכונן כראוי למשחק הבא.

שחקן נבחרת פנמה הצעירה, אדוארדו גררו. GettyImages
גררו במדי נבחרת פנמה/GettyImages

בתוך כך, נערכים מאמצים רבים להכשיר את גבי קניקובסקי למשחק נגד מכבי נתניה בשבת הבאה. בזמן שמרבית שחקני הסגל זכו למנוחה מאז הניצחון על הפועל ירושלים ביום ראשון וישובו להתאמן רק מחר, עושה קשר מכבי תל אביב טיפולים בשל המכה החזקה שספג במשחק ושבגללה הוחלף.

כזכור אוהדי הקבוצה שרקו בוז לחילוף של קניקובסקי כי רצו שהוא ישאר על כר הדשא, אבל הקשר ספג מכה חזקה בחלק שבין הקרסול לעצם השוקית ויש לו שטף דם שגורם לכאב חד מאוד. כתוצאה מכך נאלץ מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון להחליפו. קניקובסקי רוצה מאוד לשחק מול קבוצתו לשעבר והוא גם לא רוצה להחמיץ את המשחק מול ה.י.ק הלסינקי ב-21 בחודש במסגרת הקונפרנס ליג. במכבי תל אביב מאמינים שהצוות הרפואי יצליח להכשיר את הקשר שפתח במשחק האחרון במרכז השדה ולא בכנף והם ייעזרו כמובן בזמן שיש בשל פגרת הנבחרת בשבת הקרובה.

מי שעוד פצועים ועדיין לא חוזרים לפעילות מלאה הם אבי ריקן ומאור קנדיל. בניגוד אליהם חזרו לשחק כמחליפים במשחק האחרון אייל גולסה ואנריק סבוריט. במכבי תל אביב מאמינים שטל בן חיים שלא רואה דשא כבר הרבה זמן מסיבות מקצועיות ובריאותיות, עוד ייתן את חלקו העונה ויתרום לקבוצה בהמשך.

במועדון נותנים את גררו כדוגמא אחרי שהחלוץ לא נכלל בסגל בשני משחקים בליגת העל וחזר לשחק רק באוסטריה בשבוע שעבר כמחליף מה שהוביל לכך שהוא פתח בהרכב השבוע וגם כבש את שער הניצחון החשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully