וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית קרית שמונה לרשות המסים: "עשו הכל כדי ששרצקי לא יעזוב"

6.10.2021 / 13:05

אביחי שטרן פנה לערן יעקב בבקשה להתערב ולהשיב את הטבת המס לעובדי ושחקני עירוני קרית שמונה, מחשש שהבעלים יעזוב: "ראו במפעלו כמפעל לאומי"

תקציר: בית"ר ירושלים - קרית שמונה 1:1/ספורט1

ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן, שלח היום (רביעי) מכתב למנהל רשות המיסים ערן יעקב ובו הוא מבקש ממנו להתערב באופן אישי בסאגת רשות המיסים ועירוני קרית שמונה.

כזכור, לפני כחודש קבע בית המשפט שקרית שמונה תצטרך לשלם מס עבור שחקנים ואנשי מועדון שזכו להטבות מס מעצם העובדה שהינם עובדים בעיר, אך לטענת אנשי רשות המסים הם לא התגוררו במקום ועל כן אינם זכאים להטבת המס. בקרית שמונה זעמו על ההחלטה וציינו שגם שחקנים ומאמנים שמשפחותיהם התגוררו בערים אחרות, זכו לדירה בקרית שמונה ושם נשארו לילות רבים ולא חזרו לבתיהם אשר היו מרוחקים מאוד מקרית שמונה.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
מאיים לעזוב אם הערעור לא יתקבל. איזי שרצקי/לילך וייס רוזנברג

בעקבות ביטול הטבת המס, הבעלים איזי שרצקי שיגר איום לפיו אם לא יתקבל הערעור של המועדון והטבת המס לא תיחשב, הוא יעזוב את המועדון וכעת ראש העיר מנסה להתערב ולעזור מחשש ששרצקי הפעם יממש את איומו.

"אני פונה ומבקש לראות במפעלו של מר שירצקי וחברת איתוראן כמפעל לאומי ולעשות ככל שצריך להשארתו בקרית שמונה ובהמשך תמיכתו בספורט ובקהילה", נכתב, "אני קורא לך מר יעקב הנכבד להתערב באופן אישי במשבר שניהול לא נכון שלו יכול לשים קץ לחלומם ותקוותם של מאות ילדים ובני הנוער בקרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully