וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מזרחי הושאל ממכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה

13.9.2021 / 12:13

המגן הצעיר, ששיחק תחת עמיר נוסבאום בבית"ר תל אביב/בת ים, כבר ערך אימון בכורה בצפון. איזי שרצקי בוחן אפשרות לערער על החלטת בית המשפט בנושא המס

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 2:0/פלייר

בעירוני קרית שמונה בוחנים אפשרות לערער נגד החלטת בית המשפט אתמול (ראשון), לפיה המועדון ייאלץ לשאת בתשלומי מס עבור הוצאות של שחקנים ואנשי צוות.

בקרית שמונה הצהירו על כך שאותם שחקנים ואנשי צוות מתגוררים בקרית שמונה ושעל פי לחוק במדינה הם זכאים להטבות מס בשל כך, אלא שברשות המיסים טענו שאם שחקנים ואנשי צוות לא מתגוררים בקרית שמונה וששם לא מרכז חייהם, הם מחוייבים במס רגיל ולא זכאים להטבות.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
זועם על החלטת בית המשפט. שרצקי/לילך וייס רוזנברג

בית המשפט קיבל את טענת רשויות המס ובקרית שמונה זועמים. "כל השחקנים ואנשי הצוות מחוייבים לגור בעיר" טענו במועדון, "למשל, הם מסתמכים על זה שיש שחקנים ועובדים שהמשפחות שלהם המשיכו להתגורר במקומות אחרים, אבל בפועל היו מאמנים, כמו מוטי איוניר וברק בכר, שחיו בדירות בצפון במשך רוב השנה ובנפרד מהמשפחות".

בשל כך, הבעלים איזי שרצקי שזועם על העניין, בודק עם גורמים משפטיים את האפשרות לערער. "איזי תורם כל כך הרבה לעיר ולא רק בכדורגל, ובסוף באים ולוקחים ממנו גם את ההטבות שמגיעות לו", אמר גורם המיודד עם הבעלים, "שאף אחד לא יתפלא אם הוא יקום ויעזוב".

גיא מזרחי מגן עירוני קרית שמונה. עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
שוב תחת נוסבאום. מזרחי/אתר רשמי, עירוני קרית שמונה

בעניין אחר, מגנה של מכבי תל אביב, גיא מזרחי, הושאל לעירוני קרית שמונה וכבר ערך אימון בכורה בקבוצה. מזרחי שיחק תחת עמיר נוסבאום בבית"ר תל אביב/בת ים והמאמן הוא שביקש לצרפו. מזרחי צפוי לתפוס את המקום כמגן הימני של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully