וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תערוך פגישה מכרעת עם אבו פאני: "אי אפשר למשוך את זה"

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 9:27

במועדון לא אוהבים את ההתעסקות בנושא על בסיס יומי ומקווים להגיע לסיכום עם השחקן, אחרת הוא יישב ביציע. עופרי ארד מתאמן ועשוי לפתוח מול פיינורד (שלישי, 17:30, ספורט1), נטע לביא עשוי לקבל דקות

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:2/ספורט 1

במכבי חיפה החליטו "לחתוך" את סאגת מוחמד אבו פאני והבהירו לקשר שבימים הקרובים תסתיים הסאגה לכאן או לכאן בכל מקרה. בחיפה לא אוהבים את ההתעסקות באבו פאני על בסיס יומי והבהירו לקשר שאם לא יחתום, הוא יישב ביציע עד ינואר, כך שהמו"מ למעשה יסתיים באופן סופי.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, עם מוחמד אבו פאני, בן שהר. דני מרון
בדרך לחתימה? מוחמד אבו פאני עם יעקב שחר/דני מרון

בין אבו פאני לחיפה תתקיים פגישה שבה מקווים הצדדים להגיע לסיכומים ולשים את הפרשה מאחור. גם בצוות המקצועי לקחו צעד אחורה והפסיקו להתעסק בנושא וכעת הכדור אצל השחקן וההנהלה הבכירה במועדון. "אי אפשר למשוך את זה כמו מסטיק", אמר גורם במועדון, "זה לא עושה טוב למועדון ולקבוצה. יש תקווה ורצון גדול לסגור את זה היום או מחר, אבל גם אם לא פשוט נסיים את הסאגה הזו".

בינתיים, ללא אבו פאני, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות המקצועיות לקראת פיינורד (שלישי, 17:30, ספורט1). נטע לביא יהיה בסגל וייתכן שיקבל דקות מועטות לקראת סוף המשחק, אך לא יפתח בהרכב. בן שהר וריאן סטריין ימשיכו להיות מחוץ לסגל בשל פציעות. מי שיהיה בסגל ואף נמצא בתמונת ההרכב הוא עופרי ארד. הבלם שנמצא באבל על מות אביו, מתאמן מיום שישי, ואם בקבוצה ירגישו שהוא במצב מנטלי מתאים הוא יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully