וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ חתם לשלוש שנים נוספות במכבי תל אביב: "מגשים חלום"

12.9.2021 / 13:34

השוער בן ה-21, שמשחק במועדון מגיל שש, יישאר בקרית שלום לפחות עד 2024 ובחוזהו החדש גם אופציה לשנתיים נוספות: "מודה על האמון"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

במכבי תל אביב סימנו את דניאל פרץ במשך תקופה ארוכה כמי שעשוי להיות שוער העתיד של המועדון, אבל ספק אם היו מי שהאמינו שכבר בגיל 21 הוא יעמוד בין הקורות. הקיץ, לאור הפציעה בגבו של דניאל טננבאום, הוא זכה לפתוח בכל משחקי הקבוצה (להוציא את מפגש גביע הטוטו נגד הפועל ירושלים), כולל לכל אורך הדרך במוקדמות הקונפרנס ליג.

היום (ראשון), יממה לאחר התיקו נגד מכבי פתח תקוה, הוא זכה לאמון מהמועדון ולחוזה חדש לשלוש שנים נוספות עם אופציה להאריכו בשנתיים נוספות.

דניאל פרץ שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לפחות עוד שלוש שנים בצהוב. דניאל פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"אני מאושר להאריך חוזה במועדון בו גדלתי מגיל שש ואני מגשים היום חלום שהגיע כתוצאה מעבודה יומיומית מאומצת, שהחלה במחלקת הנוער ומקבלת ביטוי בקבוצה הבוגרת", אמר דניאל פרץ לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, "אני מודה לכל הצוות במחלקת הנוער שעבד איתי לאורך השנים, לראשי המועדון על האמון, לחברי לקבוצה וכמובן למשפחה שלי המלווה אותי כל השנים. מכאן נחזור לעבוד קשה על מנת להמשיך ולהתקדם עם מכבי בדרך להשגת כל המטרות שנציב בפנינו".

מנהל מחלקת הכדורגל במועדון, ברק יצחקי הוסיף: "ההתקדמות שעשה דניאל לאורך השנים באמצעות המסלול אותו עבר, הובילה אותו למקום בו הוא נמצא כיום. אנו בטוחים כי השילוב של העבודה הקשה וההתמדה יחד עם הכישרון של דניאל יובילו אותנו להצלחות משותפות".

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב מצפים מפטריק ואן לוון למצוא פתרונות

לכתבה המלאה
דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זכה להבעת אמון. דניאל פרץ/ברני ארדוב

דניאל פרץ ערך את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו בעונה שעברה, אז גם זכה בתואר הראשון שלו בבוגרים. שנתיים קודם לכן, בעונת 2017/18, זכה באליפות עם קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ויצא לשנת השאלה בבית"ר תל אביב/בת ים.

העונה הוא רשם תשע הופעות ושמר על שער נקי בארבעה משישה משחקים במוקדמות הקונפרנס ליג. החודש הוא גם ערך את הופעותיו הראשונות בנבחרת הצעירה של ישראל, אחרי 25 הופעות בנבחרות הנוער והנערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully