וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מצפים מפטריק ואן לוון למצוא פתרונות

12.9.2021 / 6:30

ההגנה לא מחוברת, הזרים מתחת ליכולתם הרגילה, פריצה בינתיים לא נראה כמו תחליף הולם לפשיץ'. הצהובים מודאגים מהיכולת החלשה וחוששים ממפלה במשחק נגד מכבי חיפה, שעשוי להשפיע על מעמדו של המאמן ההולנדי. טננבאום יחזור לשער, קניקובסקי עשוי לעבור למרכז המגרש

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

צרות במכבי תל אביב אחרי פתיחת עונה גרועה של הקבוצה. בסיום שני מחזורי הפתיחה של ליגת העל, הצהובים עם נקודה מתוך שש אפשריות ובנוסף למאזן העגום, היכולת של הקבוצה רעה. "אי אפשר לומר שהגיע לנו לנצח את מכבי פתח תקוה וזו הבעיה הכי גדולה", הודה אמש (שבת) שחקן בקבוצה אחרי ה-1:1 בבלומפילד, "יש לנו הרבה בעיות ואין פתרונות כרגע. הדברים לא עובדים לנו".

במועדון מצפים מהמאמן פטריק ואן לוון למצוא את הפתרונות לבעיות הרבות במשחק הקבוצה, כאשר להולנדי אין זמן למנוחה: כבר מחרתיים תשחק מכבי תל אביב נגד אלופת ארמניה אלשקרט במסגרת הקונפרנס ליג. הבעיה הגדולה של ואן לוון היא שבשבת הקרובה תגיע מכבי חיפה לבלומפילד וכמו שמכבי תל אביב נראית, זה עלול להסתיים מבחינתה בתוצאה כואבת שעשויה לפגוע מאוד במעמד המאמן.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. לירון מולדובן
עוד תוצאה מאכזבת. שחקני מכבי תל אביב אמש בבלומפילד/לירון מולדובן

לקראת המשחק מחרתיים צפוי ואן לוון להחזיר לשער את דניאל טננבאום. החיבור של דניאל פרץ עם קו ההגנה שלו רע מאוד בשני המשחקים בליגה עד כה. מול בני סכנין הוא ספג שלישייה, לא באשמתו, אבל שער השוויון אתמול מרגלי מכבי פתח תקווה חשף בעיית תקשורת בין השוער לבלם לואיס הרננדס, שחלם ואפשר ללאמק בנדה לכבוש בנגיחה בקלילות.

באופן כללי, הבעיה הגדולה של מכבי תל אביב עד כה היא בהגנה. שלושת הזרים לואיס הרננדס, אנדרה ז'ראלדש ואנריק סבוריט שגם נפצע אתמול, נראים לא חדים ולא מביאים אקס פקטור למשחקי הקבוצה בליגה. משלושה זרים שמאיישים כמעט את כל קו ההגנה, מצפים להביא יותר ובינתיים הם רחוקים מאוד מהתקופות הטובות שלהם.

שחקן נוסף שלא מוצא עד עכשיו את מקומו הוא עדן שמיר שפתח אתמול בהרכב ורוב הזמן לא הורגש. גם דן ביטון ואילון אלמוג שפתחו יחד לא תרמו הרבה.

סטיפה פריצה אמנם כבש את שער הבכורה שלו שהיה גם שער היתרון אתמול, אבל החלוץ הקרואטי לא מספיק נוכח וגם על פי עדויות שמגיעות מקרית שלום, הוא פחות טוב מאלכסנדר פשיץ' שעזב בסיום העונה שעברה.

עוד בוואלה!

נקודה אחת בשני מחזורים: 1:1 למכבי תל אביב עם מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

נקודת האור הבודדת אתמול היה גבי קניקובסקי, שרשם משחק בכורה טוב בשורות הקבוצה בה שיחק עד שעלה לבוגרים. קניקובסקי עשוי לזוז למרכז השדה מול אלשקרט ואדוארדו גררו יפתח כשחקן כנף.

במכבי תל אביב מחכים לפענוח הצילום שעשה סבוריט כדי להבין עד כמה חמורה הפציעה בגללה הוחלף אתמול. הספרדי יצא במחצית הראשונה אחרי שהתלונן על כאב חד מעל עקב האכילס. אופיר דוידזאדה צפוי להמשיך ולשחק במקומו, למרות שגם מתן בלטקסה יכול לשחק בעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully