וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט התפטר מאדומים אשדוד: "לא שולמו לנו כספים"

7.10.2021 / 14:28

מאמן הקבוצה שמדורגת במקום השני בליגה הלאומית עזב לאחר שהבטחות שקיבל מההנהלה לא מומשו לטענתו: "לא סיפקו דברים בסיסיים לשחקנים מחוץ למגרש, מאמן הכושר יושב בבית"

הפועל אדומים אשדוד החלה את העונה בליגה הלאומית עם מומנטום נהדר, כאשר היא מדורגת במקום השני ועדיין ללא הפסד. עם זאת, היום (חמישי) חל במועדון זעזוע כאשר מאמן הקבוצה, רוני אוואט, הודיע על התפטרותו לאחר שלא מומשו הבטחות שקיבל מההנהלה לטענתו.

"באתי לעבוד קשה וברגע שלא מימשו הבטחות אז תודה רבה ולהתראות", סיפר אוואט, "מאמן הכושר שלי יושב בבית. לא שולמו לנו כספים. לא מתאים לי להיות במקומות שאחרים כבר חוו. ברגע שפניתי שוב ושוב ולא נענו אז לא התאים לי. אתה מבקש ומבקש ושום דבר לא קורה. דברים בסיסיים לא סיפקו לשחקנים מחוץ למגרש. אני לא יכול להיות במערכת כזו".

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
נפרד אחרי פתיחת עונה מבטיחה. רוני אוואט/לירון מולדובן

אוואט הוסיף: "אני עוזב קבוצה שהצליחה. ההצלחה היא בעיקר בגלל עבודה שלי ושל מאמן הכושר. בנינו תלכיד. שחקנים הגיעו בגללי ואני מרגיש מחוייבות כלפיהם. כואב לי שנאלצתי לעזוב. שוחחתי רק עם השחקנים והתנצלתי בפניהם על זה שאני עוזב".

"אולי הצעד שלי ישנה משהו בתפיסה של המועדון. אנחנו בליגה מקצוענית ואם לא עומדים בהבטחות, אני ממשיך הלאה. אני שלם עם הצעד שעשיתי. גם במ.ס. אשדוד בחרתי לעזוב למרות שרצו שאשאר העוזר של רן בן שמעון. אבל אני לא כזה. אני לא דואג רק לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully