וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת הקמת רשת בטיחות בבלומפילד

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 19:42

בעקבות אירועי השלכת החפצים לכר הדשא עליהם עמדה הקבוצה לדין, עלתה אופציה להקים חיץ בין שערים 10-11 למשטח. שני אוהדים שהשליכו חפצים אותרו באמצעות מצלמות אבטחה והורחקו עד סוף העונה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

הנהלת מכבי תל אביב שוקלת הקמת רשת בטיחות בבלומפילד בעקבות אירועי השלכת החפצים לכר הדשא במשחקי הקבוצה. העמדת הקבוצה לדין עקב זריקת חפצים הובילה לדיון בתוך מכבי תל אביב במהלכו עלתה אופציית הקמת רשת בטיחות בשערים 10-11 שתחצוץ בין הקהל למשטח וכך לא יוכלו להגיע חפצים מהיציע לכר הדשא. מדובר ברשת דקה מאוד שלא תפריע לאיכות הצפייה במשחקים, אבל היא תאפשר הגנה מפני השלכת חפצים. מדובר בדבר נפוץ בהרבה מועדונים ברחבי העולם, ורשת שכזו קיימת גם באצטדיונים בגלזגו, רוטרדם ועוד.

היום (רביעי) שלחה הנהלת הקבוצה מכתבי הרחקה לשני אוהדים שאותרו בעזרת חברת אבטחה ותועדו כשהם משליכים חפצים לכר הדשא בעת משחקים של מכבי תל אביב. לאחרונה אירעו מספר מקרים בהם השליכו אוהדים חפצים לכר הדשא בעיקר לרחבת ה-16 שליד שערים 10 ו-11 בבלומפילד ובעקבות זאת הוזמנה מכבי תל אביב לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ספגה עונשים וצפויה עוד לספוג עונשים בהמשך על מקרים דומים.

במועדון לא עברו לסדר היום על האירועים ונעזרו במצלמות שהם שוכרים במשחקי הקבוצה לאיתור אוהדים מתפרעים ואחרי התחקות אחריהם, הגיעו אל שני אוהדים אשר קיבלו היום מכתבי הרחקה בהם גם נכתב כי מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את האוהדים בגין נזקים כספיים שיושתו עליה במוסדות השיפוטיים של ההתאחדות לכדורגל.

כך זה אמור להיראות: רשת בטיחות באצטדיון אייברוקס בגלזגו

רשת בטיחות באצטדיון דה קויפ, רוטרדם. VI Images, GettyImages
רשת בטיחות באצטדיון דה קויפ ברוטרדם/GettyImages, VI Images
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
ההנהלה נוקטת ביד קשה נגד פורעים. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

יש לציין כי זו הפעם הראשונה העונה שהנהלת מכבי תל אביב שולחת מכתבים מהסוג הזה ובמועדון מדברים על פעולות נוספות שיינקטו בהמשך, אם מקרי השלכת חפצים לכר הדשא יימשכו.

אגב, זו לא פעם ראשונה שמכבי תל אביב פועלת בצורה תקיפה בכל הקשור לאלימות מכל סוג מצד אוהדיה. במועדון החליטו כבר לפני זמן רב לנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת ולראייה ההרחקה היום.

כזכור בעונה שעברה החליטה מכבי תל אביב להרחיק אוהד של הקבוצה לצמיתות אחרי תקרית שהייתה לו עם מוחמד עוואד ממכבי חיפה. בקרית שלום הבהירו גם היום כפי שעשו בעבר שהם לא ישלימו עם פעולות שפוגעות במועדון ומזיקות לו בהרבה היבטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully