וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "גולדהאר חולה על מכבי תל אביב וחושב עליה כל הזמן"

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 9:46

הטניסאי פגש את בעלי הקבוצה בקנדה: "יש לאוהדים מזל גדול, מיטש יהיה הבעלים עוד הרבה שנים. האהבה שלו למועדון לא פחתה אלא רק התעצמה, אכפת לו ממכבי תל אביב והוא פה להרבה מאוד זמן"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

אחרי הניצחון הדחוק על הפועל ירושלים, במכבי תל אביב נתנו לשחקנים שלושה ימי חופש. פגרת הנבחרת איפשרה למאמן פטריק ואן לוון להוציא את שחקניו למנוחה והם ישובו להתאמן ביום חמישי לקראת החזרה לליגה בשבת הבאה, אז תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ מול מכבי נתניה המתאוששת.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. גולדהאר/ברני ארדוב

בתוך כך ולמרות שמיטש גולדהאר כבר מזמן לא הגיע לישראל, סיפר היום (שלישי) הטניסאי אנדי רם שחזר מקנדה וביקר אצל בעלי מכבי תל אביב שאין לקבוצה ולאוהדיה ממה לחשוש לקראת העתיד לבוא ושלמרות היעדרותו של המיליארדר מישראל, אין לו שום ירידה במידת העניין שהוא מגלה במועדון אותו רכש לפני כ-12 שנים. רם ששהה בקנדה כדי לקדם את מרכזי הטניס והחינוך בישראל ונפגש שם עם תורמים גדולים שתומכים במשך שנים במרכזי הטניס בישראל, לא פסח על פגישה ארוכה עם גולדהאר איתו הוא מיודד כבר שנים. מרשמיו סיפר רם בשיחה עם וואלה! ספורט: "יש למכבי תל אביב ולאוהדיה מזל גדול. מיטש חולה על מכבי. הוא רואה את כל המשחקים של הקבוצה, חושב עליה כל הזמן ויהיה עוד הרבה שנים הבעלים. האהבה שלו למועדון לא פחתה אלא רק התעצמה. אכפת לו ממכבי תל אביב והוא פה להרבה מאוד זמן".

בקבוצה נמצאים בקשר עם עידן נחמיאס שיצא עם הנבחרת לסקוטלנד וביקשו ממנו לדווח על כל שינוי במצב הכתף שלו. כפי שפורסם כאן אתמול סיכמו בנבחרת עם מכבי תל אביב שנחמיאס יתאמן השבוע בגלזגו ורק לקראת המשחק יוחלט אם להלביש אותו בהתאם למצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully