וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון מגיב לביקורת על החילופים והוצאות החוץ, מחמאות לגררו

4.10.2021 / 6:45

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשריקות בוז מהאוהדים אחרי הפועל ירושלים. הפנמי שסידר את הניצחון קיבל שבחים: "הגיע לו לכבוש"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

במכבי תל אביב מצפים שמאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר יוותר על עידן נחמיאס ולא יתעקש להשאירו בסגל למשחק מול סקוטלנד. במכבי תל אביב טוענים שנחמיאס עדיין לא יכול לשחק ולראייה העובדה שהוא לא נכלל אתמול בסגל למשחק מול הפועל ירושלים. מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון היה מאוד תקיף אמש בסיום המשחק כשאמר לכתבים: "כל ההליך היה שגוי. הייתי מצפה שמאמן הנבחרת ישוחח עם ברק יצחקי ויבדוק גם מולי האם השחקן כשיר ויכול לשחק. זה שרופא הנבחרת פנה אל השחקן ישירות וזה לא נעשה בין הנבחרת לבין מכבי תל אביב, זה לא תקין".

ואן לוון הוסיף: "אנחנו היינו באוסטריה. נתנו לעידן להתאמן ביום חמישי עם הנוער וחיכינו לראות איך הוא יתאמן בשבת. עקבתי אחריו באימון המסכם וראיתי שהוא מעט מוגבל ושהוא לא יכול לשחק ולכן הוא לא נכלל בסגל. הרופא אמר לנו שאם הוא ישחק, הוא עלול להחמיר את הפגיעה שהייתה לו. אנחנו צריכים להחזיר את השחקן ללא סכנה. אני מצפה שההתאחדות תקבל את מה שטוען הרופא של מכבי תל אביב, שהשחקן לא כשיר עדיין. עידן רוצה לשחק בנבחרת אבל אנחנו חושבים שהוא עלול להחמיר את המצב, אם הוא שוב ייפול במשחק".

עידן נחמיאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוטנשטיינר יירד מהעץ? נחמיאס/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון על הפועל ירושלים למרות שהקבוצה לא הרבתה להגיע למצבים וניצחה רק משער בודד של אדוארדו גררו לקראת תום המשחק. הקהל של מכבי תל אביב ציפה לניצחון יותר משכנע והביע בשלבים מסויימים חוסר שביעות רצון מאיכות המשחק. כאשר גבי קניקובסקי הוחלף על ידי דן ביטון נשמעו שריקות בוז צורמות על כך שהקשר הוצא. המאמן פטריק ואן לוון אמר אמש בעניין חצי בצחוק חצי ברצינות: "בפעם הבאה אני אקח את המיקרופון ואסביר שגבי התלונן על כאבים כבר בהפסקה ושאני מחליף אותו בגלל שהוא נפצע". ואן לוון לא קיבל אמש את הביקורת שהופנתה גם מאנשי התקשורת: "צריך לזכור מול מי אנחנו משחקים", אמר. "שיחקנו מול קבוצה שהתגוננה עם 11 שחקנים מעבר לכדור. לא היו לנו שטחים לפתח את המשחק. אני מרוצה מהאופן שבו מיהרנו לחטוף את הכדורים ולהיות דומיננטיים. אני עדיין טוען שיש התקדמות ויש התפתחות חיובית בצורת המשחק שלנו".

ואן לוון גם התייחס לטרוניות שנשמעו מהיציע בכל פעם שלואיס הרננדס ניגש להוציא כדור חוץ ארוך. "לא שמעתי שהתלוננו כשהצלחנו לייצר מזה גול כמו נגד קרגנדי ובמשחקים אחרים", אמר ההולנדי. "זה כלי נשק חשוב שיש לקבוצה ויש בעולם עוד הרבה קבוצות שמנצלות אותו. אני חושב שזה חשוב ואנחנו נמשיך להשתמש בנשק הזה".

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
הוצאות החוץ הארוכות מיותרות? "הרבה קבוצות בעולם משתמשות בזה". ואן לוון/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה שמחו בשביל אדוארדו גררו שכבש את שער הניצחון אחרי שבשני משחקי הליגה האחרונים כלל לא התלבש. גררו היה זה שבישל בקונפרנס ליג ביום חמישי האחרון את השער לעדן שמיר ואתמול הוא כבר קיבל שוב את חולצת ההרכב וגמל בשער הניצחון. "אדוארדו הוא מהשחקנים היותר חשובים שלנו בהתקפה וצריך ליהנות מהאיכות שלו", העיד שחקן בקבוצה. "הוא כלי נשק מאוד חשוב שלנו".

שחקן מכבי תל אביב אדוארדו גררו עם ברנדלי קובאס. ברני ארדוב
מגיע לו. גררו חוגג/ברני ארדוב

אייל גולסה שחזר אתמול לשחק אחרי חודשים ארוכים, אמר: "הרגשתי צמרמורת כשהקהל קרא בשם שלי. חיכיתי לזה המון זמן. יש לי המון חוסר מזל עם הפציעות. אני עובד מאוד קשה. אני חזק בראש. יש לי משפחה שעוטפת אותי. אני חוזר עכשיו ואני רוצה לעזור למכבי תל אביב לחזור ולהיות הקבוצה שאנחנו רוצים שמכבי תהיה. ברור לכולנו שהקבוצה עדיין לא נראית מספיק טוב. בעונה שעברה הכל הלך חלק מהרגע שפטריק לקח את הקבוצה ואין סיבה שזה לא יילך גם העונה. אנחנו עובדים כל יום מאוד קשה כדי שהאוהדים יהיו גאים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully