וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לא מתנצל: "לא נשחק טיקי טאקה בעשרה שחקנים"

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 23:32

מאמן הפועל באר שבע היה מאושר בתום ה-1:2 הדרמטי בחוץ על מכבי חיפה: "יש לנו שחקנים עם לב ענק". הלדר לופס ייענש?

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

שחקני הפועל באר שבע חגגו ארוכות עם הקהל הערב (ראשון) בתום ה-1:2 הדרמטי בחוץ על מכבי חיפה בתום משחק סוער ועתיר אירועים. זה התחיל בצורה נוראית מבחינת הקבוצה שלרוני לוי. אחרי הפנדל הגבולי שנשרק לזכות הירוקים, רועי גורדנה ספג כרטיס אדום ואם לא די בכך אז אריאל הרוש נפצע אחרי ירידה לא טובה אל הדשא והוחלף כבר בדקה ה-37 על ידי עומרי גלזר, ששיחק מול קבוצת האם שלו.

בסופו של דבר, המשחק השתנה כשעומר אצילי נגע בידו ברחבה והורחק, איאד אבו עביד השווה מהנקודה הלבנה (86) ואז השלים צמד בפנדל נוסף, שבע דקות בתוך תוספת הזמן לאחר הכשלה של עופרי ארד על איתי שכטר. באר שבע משלימה שני ניצחונות רצופים על סגנית האלופה וגם על האלופה והיא חוגגת עלייה למקום הראשון בליגת העל.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
ניצחון גדול. רוני לוי/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקהל. מאור אלקסלסי
כמה זה מתוק. באר שבע חוגגת/מאור אלקסלסי
רותם חטואל עם אור דדיה שחקני הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
הראו הרבה אופי. באר שבע/מאור אלקסלסי
רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
היו בקבר, יצאו ווינרים. באר שבע/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי, שלאורך המשחק נראה עצבני מאוד והיה מעורב בשלל ויכוחים ועימותים על הקווים עם אנשי מכבי חיפה, אמר בסיום: "המשחק התחיל הכי לא טוב מבחינתו, גם ספגנו שער מהיר וגם אדום. אבל כל הקרדיט לשחקנים, שהביאו לב גדול ומגיע להם כל הכבוד. זה משחק נדיר. יש כמה שחקנים אצלנו עם נשמה גדולה, יש לנו משהו טוב מאוד בקבוצה. לא חושב שמישהו ציפה שבעשרה שחקנים נשחק טיקי-טאקה נגד מכבי חיפה בחוץ".

על השיפוט: "זה מאוד מתסכל, מה שגם שמולנו עומדת קבוצה חזקה ואיכותית. הרגשנו שאנחנו צריכים לסבול ולמות, ואמרתי לשחקנים במחצית שהדברים יכולים לקרות מכל פעולה אחת או אחרת, וכל הכבוד להם". על אבו עביד: "הוא בחור מדהים. משחק בכמה עמדות, אוהדים אותו בחדר ההלבשה. מבחינתי הוא בהפועל באר שבע להרבה מאוד שנים".

על המשך הדרך ועל שאיפות הקבוצה להמשך: "לפעמים דווקא המשחקים נגד הקטנות הם הקשים יותר. התוצאה הערב היא משמעותית וסוג של אווירה. אמרתי כבר שיש לנו קבוצה טובה - תהיה לנו קבוצה טובה מאוד".

עוד בוואלה!

תסכול גדול במכבי חיפה, בכר: "השופטים? רק אנחנו אשמים"

לכתבה המלאה

צפו: לופס עושה תנועת שיסוי בגרון, האם ייענש?

הלדר לופס עושה תנועת שיסוף במשחק של באר שבע מול מכבי חיפה/ספורט1

חלוץ האורחת איתי שכטר אמר בסיום: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לחבר שלי דור מיכה. אין ספק שהיה פה משחק קשה מאוד, פתחנו את המשחק לא טוב אבל אני שמח שהראינו אופי. זה ניצחון חשוב במגרש מאוד קשה. מאושרים, שמחים אבל נשארים צנועים".

החלוץ המשיך: "משחקי עונה כאלו הם משחקים הפכפכים. אבל קבוצה חזקהו טובה יודעת לצאת גם ממצבים כאלו. דיברנו על זה שאפשר לחזור למשחק. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ובצניעות". על העימות עם הקהל של מכבי חיפה: "לא מתעסק בקהל של יריבה, רק עם הקהל שלנו. הם נתנו לנו רוח גבית יוצאת דופן".

"אליפות? אליפות סופרים רק בסוף השנה. אנחנו מאושרים מהניצחון, אבל לא צריך להסתנוור. יש פה קבוצה טובה, יש פה חבר'ה טובים. זוכרים את האכזבה מגביע הטוטו, שמחים ומאושרים וממשיכים קדימה".

הלחץ והעצבים של באר שבע ניכרו על הספסל וגם על המגרש, כאשר הלדר לופס נתפס במצלמות כשהוא עושה תנועת שיסוף לעבר רז מאיר במהלך המחצית הראשונה. לופס היה עצבני לאורך כל המחצית הראשונה, כאשר אנשי באר שבע נאלצו להרגיע אותו בירידה אל חדר ההלבשה. המשחק הזה לווה בעימותים בין אנשי שתי הקבוצות, כאשר עימות נרשם גם בין אליניב ברדה לאוהדי מכבי חיפה ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully