וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "השופטים? רק אנחנו אשמים, הפסד הזוי"

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 1:30

מאמן מכבי חיפה ניסה להסביר את ההתפרקות: "הגול והאדום של באר שבע גרמו לנו להרגיש נוח מדי. זה הפסד הזוי שלא צריך לקרות". הקשר שהורחק לקראת הסיום התלונן על כאבים ויעבור בדיקת אולטרה סאונד

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

שלושה אדומים, שלושה פנדלים, מהפך ומשחק שמכבי חיפה לא תשכח עוד הרבה מאוד זמן. האלופה הפסידה הערב (ראשון) בביתה 2:1 להפועל באר שבע במשחק שהיה בו פשוט הכול, אך הוא הסתיים בצורה הכי אכזרית מבחינת הירוקים, שעוד עלולים להצטער על אובדן הנקודות הזה.

חיפה קיבלה פנדל בפתיחת המשחק אחרי ספק הכשלה על אצילי, שדייק בעצמו וקבע 0:1. המשחק היה כבר בידיים של חיפה אחרי שרועי גורדנה הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-19, אך במקום להגדיל את היתרון חיפה הסתפקה ב-0:1 ונענשה בגדול עם סיום משחק בלתי נשכח. זה החל בדקה ה-83, כאשר באר שבע קיבלה פנדל בסיוע ה-VAR אחרי נגיעת יד של עומר אצילי, שגם הורחק. אבו עביד דייק מהנקודה הלבנה, אבל חיפה הפסידה מפנדל נוסף של אבו עביד בדקה ה-97 (!) אחרי שעופרי ארד תפס ברחבה את איתי שכטר ששעט למתפרצת לבד מול ג'וש כהן.

אם לא די בכך, בסיום המשחק עומר אצילי התלונן על כאבים חזקים בשריר הירך האחורי. בצוות הרפואי איבחנו מתיחה והקשר יעבור מחר בדיקת אולטרה סאונד לבירור מצבו. הליגה אומנם יוצאת לפגרה ואצילי ממילא מורחק, אבל הוא בספק גדול למשחק הנבחרת נגד סקוטלנד בסוף השבוע.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בספק למשחק של הנבחרת. עומר אצילי/מאור אלקסלסי
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
הפסד כואב ובלתי נתפס. ברק בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר אמר בסיום: "זה הרגיש שהמשחק בידיים שלנו ואז עשינו טעויות. היינו צריכים לתת את השני ולנצח. זה קרה ורק אנחנו אשמים. התחלנו את המשחק מצוין ואז הגול ואחרי זה האדום גרמו לנו להרגיש נוח מדי. דיברנו על זה שאסור להיות שאננים מול קבוצה כזו, נחלנו הפסד הזוי שלא צריך לקרות, אבל זה קרה. עשינו טעויות מהרגשה טובה ונעימה שהמשחק נגמר. התחלנו את המשחק טוב ונפלנו על דברים הזויים".

על השיפוט: "לא מאשים אותם, אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו. צריך לנוח עכשיו, עברנו תקופה מאוד אינטנסיבית. הייתי מעדיף שיהיה לנו משחק בעוד שלושה ימים, אבל זו המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully