וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרמיירליג מתוסכלים: שחקני מנצ'סטר יונייטד מסרבים להתחסן

מרבית שחקני הליגה לא מוכנים להתחסן נגד קורונה, על פי "הטיימס" הכעס הוא בעיקר כלפי כוכבי השדים האדומים שמהם מצפים להוביל את השינוי. מנגד, חלוץ ווסט ברומיץ' אלביון הסביר את הסיבה להתנגדותו

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול אברטון/ספורט1

עד לפני מספר חודשים נראה היה ששחקני הפרמירלייג יהיו מוכרחים להתחסן נגד נגיף קורונה כדי לעלות לכר הדשא, בדומה למתרחש בימים אלו ב-NBA, אך בפועל המציאות שונה לחלוטין. לפי כתבה של "הטיימס" הבוקר (רביעי), מרבית שחקני הליגה לא התחסנו ועל המוקד נמצאת בעיקר מנצ'סטר יונייטד ששחקניה מסרבים להתחסן.

ב"ספורט מייל" חשפו כבר בשבוע שעבר כי מעל 66 אחוז משחקני הפרמיירליג עדיין לא התחסנו או קיבלו זריקה אחת בלבד ואינם נחשבים מחוסנים באופן מלא בשלב זה, אך כעת נחשף כי מנצ'סטר יונייטד היא בין הקבוצות שמרבית שחקניה מסרבים לתת יד ולהתחסן נגד הנגיף.

כריסטיאנו רונאלדו וג'סי לינגארד, שחקני מנצ'סטר יונייטד. Craig Mercer/MB Media, GettyImages
תסכול בפרמיירליג מהתנהלותם. כריסטיאנו רונאלדו ושחקני מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Craig Mercer/MB Media

וולבס וברנטפורד הן שתיים מקבוצות הליגה שהצהירו שרוב הסגל שלהן התחסן וגם בליברפול ובלידס יונייטד על פי הפרסומים מרבית השחקנים מחוסנים, אבל בקרב ראשי הקבוצות והשחקנים ישנו תסכול רב מכך ששחקני מנצ'סטר יונייטד ברובם מסרבים להתחסן וזאת מכיוון ש"מדובר במועדון הגדול והמשפיע במדינה", כך נכתב.

לפי הנתונים הרשמיים שנמסרו בשבוע שעבר, רק שבעה מועדונים מתוך ה-20 יכולים להתגאות בכך שמעל 50 אחוז משחקני הסגל שלהם מחוסנים באופן מלא ובימים אלו ראשי המועדונים והליגה בוחנים דרכים אפשרויות כדי לתגמל את השחקנים ואת המועדונים שיצליחו להביא לחיסון מלא של שחקני ועובדי המועדון, בדגש על הכוכבים שיובילו להגברת קצב ההתחסנות הכולל.

קאלום רובינסון, חלוץ ווסט ברומיץ' אלביון. Lewis Storey, GettyImages
גם הוא מסרב להתחסן. קאלום רובינסון/GettyImages, Lewis Storey

בין סרבני החיסונים לקורונה ניתן למצוא גם את החלוץ קאלום רובינסון, שחקן ווסט ברומיץ' אלביון מהצ'מפיונשיפ, שהבהיר כי חרף העובדה שנדבק בפעמיים, בנובמבר שעבר וגם באוגוסט האחרון, אין בכוונתו להתחסן.

רובינסון בן ה-26, שחקן נבחרת אירלנד, הבהיר כי סירב להתחסן וכי אין בכוונתו לעשות זאת: "לא התחסנתי מבחירה וכרגע זה גם לא ישתנה. אני לא אומר שלא אשנה את דעתי וזה מאוד מתסכל שנדבקתי פעמיים, אבל אני חושב שלכל אחד יש זכות להחליט אם להתחסן או לא ואני בחרתי שלא. כל אדם רשאי לפעול כרצונו כשזה נוגע לגוף ואי אפשר להכריח אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully