וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסתדר ללא הברזילאים? נדחתה בקשת ליברפול לדחות את המשחק

המייטירדס פנו לראשי הפרמיירליג בבקשה לקיים את המחזור הבא נגד ווטפורד במועד מאוחר יותר בשל חזרתם המאוחרת של אליסון, פאביניו ופירמינו ממשחקי נבחרתם, אך סורבו

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

הנבחרות האירופאיות יקיימו שני משחקים בלבד בחלון המשחקים בשבוע הקרוב בשל קיומם של משחקי חצי גמר ליגת האומות, אולם בדרום אמריקה, שם גם כך קיים פיגור בלוח הזמנים, תקיים כל נבחרת שלושה משחקים. המשמעות היא שיהיו שחקנים שישובו לקבוצותיהם רק יממה לפני מחזור הליגה הקרוב ומספר קבוצות בפרמיירליג ניסו להילחם בכך ולדחות לפחות ביממה את המשחק הקרוב שלהן, אולם הן נדחו על סף.

היום (שלישי) פורסם ב"טלגרף" שליברפול הגישה בקשה רשמית לדחות את משחקה נגד ווטפורד שמתוכנן לשבת הבאה בשעה 14:30 (שעון ישראל), שיתקיים בסך הכל 35 שעות אחרי שנבחרת ברזיל תארח את אורוגוואי, אולם הבקשה נענתה בשלילה וכעת האדומים נערכים לתרחיש בו יצטרכו להסתדר ללא פאביניו, רוברטו פירמינו ואולי גם השוער אליסון בקר.

פאביניו ורוברטו פירמינו, שחקני ליברפול. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport, GettyImages
קלופ יצטרך להסתדר בלעדיהם, ככל הנראה. פאביניו ופירמינו/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport

מכיוון שברזיל ושאר נבחרות דרום אמריקה מתמודדות במסגרת מוקדמות גביע העולם, ולאחר שנפתרו המחלוקות בכל הנוגע לסוגיית הבידוד של השחקנים החוזרים מדרום אמריקה לממלכה כפי שקרה בחודש שעבר, הקבוצות מחויבות לשחרר את השחקנים לנבחרותיהם. עם זאת, ליברפול נמצאת בסיטואציה חריגה בה היא עלולה לעלות למשחק הבא שלה ללא השוער הבכיר שלה ושניים משחקניה המשמעותיים. היא כאמור תפגוש את ווטפורד, שעל הקווים שלה יעמוד לראשונה המאמן קלאודיו ראניירי.

בליברפול טענו שלא לציטוט שמדובר בפגיעה קשה לא רק בקבוצה, אלא גם בערך של מחזור המשחקים הקרוב בפרמיירליג מכיוון שלקבוצות נוספות נציגים בנבחרת ברזיל - גם לידס הבהירה כי היא תעשה ככל שביכולתה כדי שראפיניה ישוב בזמן ויעמוד לרשות הקבוצה נגד סאות'המפטון, משחק שייערך בשבת הבאה ב-17:00. קבוצות נוספות ששולחות שחקנים למשחקי הנבחרות בדרום אמריקה ועלולות למצוא את עצמן בלעדיהם במחזור הבא הן מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, טוטנהאם, אברטון, לידס ואסטון וילה.

גם בארץ ישנן קבוצות ששולחות נציגים למשחקים ביבשת אמריקה וכך עשויה להיווצר סיטואציה שמכבי תל אביב תיאלץ להסתדר במחזור הבא ללא אדוארדו גררו הפנמי - כפי שקרה לה גם במשחק נגד מכבי פתח תקווה אחרי פגרת הנבחרות הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully