וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד עלתה לגמר ליגת האומות עם 1:2 מול איטליה

פראן טורס כבש צמד כבר במחצית הראשונה (17 ו-45+2) וסידר ללה רוחה סוג של נקמה על ההפסד בחצי גמר היורו, לורנצו פלגריני רק צימק (83), אבל לא מנע מהאזורי הפסד ראשון אחרי 37 משחקים ברציפות

תקציר חצי גמר ליגת האומות: איטליה - ספרד 2:1/ספורט1

ב-6 ביולי נבחרת ספרד שיחקה מול איטליה בחצי גמר היורו בוומבלי. זה נגמר עם 1:1 ב-120 דקות ולאחר מכן ב-2:4 איטלקי בדו קרב הפנדלים לפני שהאזורי המשיכו כל הדרך אל הזכייה בתואר. הערב (רביעי) הספרדים השיגו סוג של מיני נקמה על אותו הפסד כשגברו 1:2 על איטליה בסן סירו במילאנו ועלו לגמר ליגת האומות, משחק שייערך כבר ביום ראשון באותו מגרש ושם הם ישחקו נגד צרפת או בלגיה, שיתמודדו בחצי הגמר השני בחמישי. איטליה האומללה תיאלץ לשחק על המקום השלישי מול המפסידה במפגש בין צרפת לבלגיה וזה גם יקרה ביום ראשון, בטורינו.

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
שיחקו טוב במחצית הראשונה. שחקני ספרד חוגגים עלייה לגמר/רויטרס

פראן טורס כבש צמד עבור ספרד (17 ו-45+2) אחרי שני בישולים של מיקל אויארסבאל, שהיה טוב מאוד במחצית הראשונה ועשה ככל העולה על רוחו באגף שמאל. לאונרדו בונוצ'י הפקיר את חבריו בעשרה שחקנים מהדקה ה-42 אחרי ששלח מכה אל עבר צווארו של סרג'יו בוסקטס בעלייה לכדור גובה וספג צהוב שני ואדום. במחצית השנייה ספרד החלה לשחק בצורה אנמית ובעיקר להתמסר ולהתמסר והיא גם שילמה על זה. לורנצו פלגריני הצליח לצמק בדקה ה-83 בתום מתפרצת ובישול יפה של פדריקו קייזה ופתאום הפיח רוח חיים במשחק שנראה גמור לגמרי. גם זה לא הספיק לאזורי, שסיימו את דרכם בטורניר ורשמו הפסד ראשון אחרי 37 משחקים ברציפות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לאונרדו בונוצ'י שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
הפקיר את חבריו עם שחקן פחות. בונוצ'י/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: פדריקו קייזה בעט מ-18 מטר כדור די מסוכן, אבל אונאי סימון הגיב טוב והצליח להדוף.

דקה 13: הזדמנות לספרד. סראביה הצליח להשתחרר בשמאל והעביר לאויארסבאל, שבעט אבל נבלם על ידי בסטוני.

דקה 17: שער! הנה השער. מיקל אויארסבאל הפעלתן הגיח שוב משמאל והעביר כדור רוחב, לאונרדו באסטוני פספס ופראן טורס המשיך מקרוב בקלות פנימה את ה-0:1 של ספרד

דקה 19: כמעט השני של ספרד. אלונסו בעט משמאל, דונארומה שמט את הכדור, אבל למזלו בונוצ'י הצליח להרחיק איכשהו לקרן.

דקה 34: איטליה יצאה למתפרצת מסוכנת, פדריקו ברנרדסקי הסתדר עם השומר שלו מרכוס אלונסו והוא בעט אל הפינה הקרובה, אונאי סימון היה שם והצליח להדוף.

דקה 35: החמצה ענקית של לורנצו אינסינייה. חלוץ נאפולי ואיטליה קיבל מסירת רוחב מאמרסון ונותר מול אונאי סימון, אבל בעט ברשלנות החוצה.

דקה 42: כרטיס אדום! לאונרדו בונוצ'י עלה לכדור גובה מול סרג'יו בוסקטס ושלח גם את היד שלו לעבר הצוואר של הספרדי. זה עלה לו בצהוב שני והוא מפקיר את חבריו האיטלקים עם שחקן אחד פחות ב-50 הדקות פלוס/מינוס שנותרו

דקה 45+2: שער! שחזור של השער הראשון. מרכוס אלונסו מסר לפאבלו סראביה, שמצא את מיקל אויארסבאל והוא הגביה משמאל אל פראן טורס, שנגח נגד כיוון התנועה של ג'אנלואיג'י דונארומה פנימה את ה-0:2

שחקני נבחרת ספרד חוגגים עם פראן טורס. רויטרס
יותר קל מזה כמעט אין. טורס חוגג עם צמד/רויטרס

דקה 50: זו הפעם השלישית בהיסטוריה שאיטליה סופגת שני שערים במחצית הראשונה במשחק רשמי וביתי. הפעם הראשונה הייתה נגד שבדיה ב-15 באוקטובר 1983, השנייה נגד שוויץ ב-14 באוקטובר 1992 מול שוויץ. זו פעם ראשונה שאיטליה סופגת יותר משער אחד במשחק אחרי למעלה משלוש שנים. הפעם האחרונה הייתה בהפסד 3:1 לצרפת במשחק ידידות ב-1 ביוני 2018.

דקה 64: ירמי פינו פרץ יפה מימין והגביה לרחבה, אויארסבאל איכשהו נגח מקרוב החוצה. פספוס גדול.

דקה 78: ירמי פינו יצא למתפרצת מהירה והעביר מסירת רוחב מימין אל הפינה הרחוקה, מרכוס אלונסו נותר לבד מול דונארומה ובעט לא מספיק טוב, השוער בלם אותו. זה היה צריך להיות ה-0:3.

דקה 83: שער! ספרד משלמת על המשחק האנמי שלה במחצית השנייה, שמתבסס על החזקת כדור בלבד. איטליה יצאה למתפרצת, פדריקו קייזה פרגן יפה ללורנצו פלגריני, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-1:2

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
מחכים לצרפת או בלגיה. שחקני ספרד/רויטרס
לורנצו פלגריני שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
העניק תקווה לאיטלקים, אבל לא יותר מזה. פלגריני/רויטרס
לורנצו אינסינייה שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
פספוס גדול. אינסינייה/רויטרס

הרכב איטליה: ג'נלואיג'י דונארומה, ג'ובאני די לורנצו, לאונרדו בונוצ'י (הורחק, 42), אלסנדרו באסטוני, אמרסון, ניקולו בארלה (דוידה קלבריה, 72), ז'ורז'יניו (לורנצו פלגריני, 64), מרקו וראטי (מנואל לוקאטלי, 58), פדריקו ברנרדסקי (ג'ורג'ו קייליני, 46), לורנצו אינסינייה (מואיז קן, 58), פדריקו קייזה.

הרכב ספרד: אונאי סימון, ססאר אספיליקואטה, פאו טורס, אמריק לאפורט, מרכוס אלונסו, סרג'יו בוסקטס, קוקה (מיקל מרינו, 75), גאבי (סרג'י רוברטו, 84), פראן טורס (ירמי פינו, 49), פאבלו סראביה (בריאן חיל, 75), מיקל אויארסבאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully