וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה משתגעת מהגול של סלאח, קלופ: "שער שיזכרו עוד 50 שנה"

חלוץ ליברפול כבש שער מרהיב מול מנצ'סטר סיטי, קלופ השווה אותו למסי ורונאלדו, קראגר טוען: "אין כרגע שחקן טוב ממנו בעולם". התכולים טוענים שספגו יריקות מאוהדים, גווארדיולה: "ליברפול יותר גדולה מזה"

הגול המדהים של מוחמד סלאח ב-2:2 של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו אתמול (ראשון) ב-2:2 מלהיב אחרי מחצית שנייה נהדרת שכללה ארבעה שערים וקצב אדיר בקרב בין שתיים מהטוענות לכתר - אבל רגע אחד מיוחד נחקק ממנו, וזה כמובן השער של מוחמד סלאח.

החלוץ המצרי, שנמצא בכושר מצוין העונה, בישל נהדר לסאדיו מאנה את השער הראשון לליברפול, ואומנם פיל פודן השווה לסיטי, אבל אז סלאח כבש את השער השני לליברפול וקבע 1:2 וירטואוזי, אחרי שעבר שני שחקנים ושלח כדור אדיר לפינה הרחוקה. לצערו הרב דה בראונה השווה וקבע 2:2, אבל באנגליה התמוגגו מהביצוע של סלאח, שחמק בדרך מז'ואאו קאנסלו, השכיב את ברנרדו סילבה וחלף על פני אמריק לאפורט.

מוחמד סלאח כובש מול מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
איזה ביצוע, איזה פיניש, עם הרגל החלשה. סלאח/GettyImages, Michael Regan
מוחמד סלאח חלוץ ליברפול. Michael Regan, GettyImages
הכי לוהט באירופה. סלאח/GettyImages, Michael Regan

צפו בתקציר המלא של המשחק

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

לטענת מאמן ליברפול יורגן קלופ, מדובר בשער שיזכרו עוד יובל. "רק השחקנים הטובים ביותר יכולים להבקיע שער כזה", אמר קלופ, "זאת הנגיעה הראשונה, הצורה שבה עבר את השחקן הראשון, ואז הבעיטה ברגל ימין, הפיניש, פשוט יוצא מהכלל... ובגלל שהמועדון הזה לא שוכח כלום, אנשים ידברו על השער הזה עוד המון זמן, 50, 60 שנה".

קלופ טוען שלסלאח (שכבש העונה 6 שערי ליגה ב-7 מחזורי ליגה) מגיע יותר כבוד והערכה. "אם ליאו מסי או רונאלדו היו כובשים את השער הזה היו אומרים שזאת רמה עולמית", אמר קלופ, "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, וזהו". אגב, בריאיון אחרי המשחק סלאח נשאל על השער, ואמר שהוא לא ממש זוכר אותו: "אני צריך לצפות בו ולראות, אבל זה היה מיוחד יותר אם היינו מנצחים. התוצאה חשובה. כן, היה גול טוב, אין הרבה מה להגיד".

ב"דיילי מייל" ניתחו את השער ותיארו כל שלב בו בצורה גרפית, ונכתב על השער: "קאנסלו, פודן, לאפורט וברנרדו סילבה נראו המומים על הדשא כאילו כייס שדד אותם". הפרשן ג'יימי קראגר אמר על סלאח ש"אני לא חושב שכרגע יש מישהו בעולם שהוא טוב יותר, אני באמת לא חושב... המאזן שלו בליברפול מדבר בעד עצמו, אבל לאחרונה הוא חד מאי פעם".

פפ גווארדיולה היה גאה לראות את קבוצתו חוזרת פעמיים מפיגור, ועל אף שקצת כעס על השיפוט - הוא בסיום הודה: "איזה משחק! זאת הסיבה שבגללה בשנים האחרונות ליברפול ומנצ'סטר סיטי נמצאות שם, כי הן משחקות בצורה הזאת. למרבה הצער לא ניצחנו, אבל גם לא הפסדנו. בגלל זה הפרמיירליג היא הטובה מכולן. זה היה באמת, באמת נהדר".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
תקרית חריגה. גווארדיולה/רויטרס

במנצ'סטר סיטי הגיבו בזעם לתקרית חריגה שהתרחשה במהלך המשחק: לטענת חלק מאנשי הצוות של הקבוצה, אחד או כמה מאוהדי ליברפול ירקו לעברם ופגעו באחד מעוזריו של פפ גווארדיולה אחרי שער השוויון של פיל פודן.

האזינו לסיכום של "בשירות הוד מלכותה"

גווארדיולה התייחס לתקרית בסיום ואמר ש"היה שלב מסוים ששמעתי את אחד האוהדים אומר משהו לא נחמד לאחד האנשים שלי, אבל לא שמעתי בדיוק מה, ולא ראיתי מה קרה. בכל מקרה, מועדון כמו ליברפול צריך להיות הרבה מעל הדברים האלה. אני מעריץ את המועדון הזה, גם אם יש אוהד אחד שצריך להיענש. למען האמת, זו לא הפעם הראשונה שאנחנו זוכים ליחס כזה מאוהדי ליברפול. לפני כמה שנים הם השחיתו את האוטובוס שלנו, אבל מדובר בקומץ שלא מייצג את הקבוצה או את שאר האוהדים הפנטסטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully