וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "אני מאושר שנשארתי בפריז סן ז'רמן, מסי? הוא משהו אחר"

המו"מ בקיץ ("דאגתי"), התקרית עם ניימאר ("כן, קראתי לו בטלן"), ההגעה של מסי ("אין לי בעיה לרדת להגנה במקומו") והעתיד: "לא רוצה להיות צבוע". הריאיון המלא עם אמבפה מ"לאקיפ"

הגול המדהים של מוחמד סלאח ב-2:2 של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

חובבי ספורט רבים מכל רחבי העולם חיכו בקוצר רוח לפרסום הריאיון המלא עם כוכב פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, מאז פרסום הטיזר הקצר עימו אתמול (שני), אז הודה שביקש לעזוב את קבוצת הכוכבים מהבירה לטובת ריאל מדריד.

בריאיון המלא שפורסם היום ב"לאקיפ", דיבר הכוכב הצעיר על הרצון לעזוב את קבוצתו לספרד בקיץ האחרון, על היחסים עם ניימאר והתייחס כמובן גם להגעתו של ליאונל מסי.

ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר, פריז סן ז'רמן. חשבון האינסטגרם של ניימאר, אתר רשמי
מסי, ניימאר ומה שביניהם. אמבפה עם חבריו להתקפה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ניימאר

על פתיחת העונה הבינונית של פ.ס.ז': "עשינו עבודה אדירה בקיץ האחרון, בכל הקשור לשחקני רכש. חלקם הגיעו פצועים או בשלב מאוחר, ולקח להם זמן להיכנס לכושר משחק. כבר מול מנצ'סטר סיטי נראינו טוב יותר, למרות שעדיין לא הגענו לשיא. כשאני מסתגל על הסגל שלנו, אני מתרגש. כולם מדברים על ההגעה של מסי, אבל מלבדו הגיעו גם שחקנים נוספים. תמיד אמרתי שאשמח לשחק עם שחקנים גדולים, והעונה זה קורה".

על מסי: "כשהוא משחק לצידך, אתה יודע שאתה יכול להשקיע קצת פחות, כדי לשמור כוחות, וההיפך. כשהוא הולך, אין לי בעיה לרדת להגנה במקומו. לעולם לא חשבתי שהוא יגיע לכאן, מבחינתי זה היה בלתי אפשרי עבורי לשחק איתו ואני מנצל כל רגע שאני לידו. הוא מדבר עם כולם למרות שהוא קצת ביישן. כשניימאר הגיע, אמנם התרגשתי, אבל מסי זה משהו אחר".

על התקרית עם ניימאר: "אם סיננתי לעברו 'הבטלן הזה לעולם לא מוסר לי'? התשובה היא כן, אמרתי את זה. אלו דברים שקורים בכדורגל וזו הסיבה שמיד לאחר המשחק ניגשתי לדבר איתו. היו לנו כבר עימותים כאלו בעבר ויהיו לנו גם בעתיד, כי אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. Geert van Erven/BSR Agency, GettyImages
"התחלתי קצת לדאוג". אמבפה/GettyImages, Geert van Erven/BSR Agency

על הרצון לעזוב בקיץ: "ביקשתי מפריז סן ז'רמן זמן כדי לחשוב. לפני היורו, הודעתי למועדון שאני לא רוצה לחדש חוזה, ואחרי היורו הודעתי שאני רוצה לעזוב. היה גם את עניין החוזה שנגמר, לא רציתי לעזוב ללא תמורה, אבל בקבוצה החליטו שלא למכור אותי, וזה בסדר מבחינתי. אין לי בעיה עם זה, אני הרי עדיין משחק בקבוצה גדולה וטוב לי כאן. לא חשבתי לרגע להילחם במועדון, אני חושב שזה לא מכובד, בטח אחרי כל מה שעשו עבורי כאן מאז שהגעתי בגיל 18".

"בהתחלה התבאסתי מזה שנשארתי", המשיך אמבפה. "כשהשאיפה שלך היא לעזוב ואתה נשאר, זה מאכזב בסופו של דבר, אבל מהר מאוד התגברתי על זה והמשכתי הלאה".

על קריאות הבוז מאוהדי פ.ס.ז': "ניסיתי לחשוב מה אני הייתי עושה במקומם, והאמת?" גם אני הייתי קורא נגדי ושורק. בסופו של דבר זה החמיא לי, הם לא רצו שאעזוב ואני שמח שנשארתי".

על ריאל מדריד: "כשהנשיא הודיע מול כל העולם שאני לא הולך לשום מקום, התחלתי קצת לדאוג. אמרתי לעצמי 'אם לא אעזוב עכשיו, מה יהיה איתי?'. לאחר מכן הבנתי כמה אני חושב למועדון וזה הרגיע אותי. למה רציתי לעזוב מלכתחילה? חשבתי שההרפתקה שלי בפריז סן ז'רמן הגיעה לסיומה ורציתי לחקור דברים חדשים. מבחינתי זה היה הצעד הנכון. בכל מקרה, אני מחובר מאוד למועדון, ואם הייתי עוזב זה היה אך ורק לריאל מדריד".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא רוצה להיות צבוע. אמבפה/רויטרס

על כך שבחר להישאר: "אני מאושר שנשארתי. אין סיכוי שלא אתן 100 אחוז מעצמי בגלל שלא עברתי לריאל או משהו כזה. אני מחובר מדי לכדורגל ואוהב מאוד את פריז סן ז'רמן בשביל לא לתת את כל כולי. בקיץ לא יכולתי לדבר על המצב, אבל הרגשתי מחויב לאוהדים, לחובבי הכדורגל ולחברים שלי, ולכן החלטתי לדבר על הדברים עכשיו".

על העתיד: "לא אהיה צבוע ואגיד ש'אני עוד לא יודע מה יהיה איתי'. כבר הכרזתי שרציתי לעזוב בקיץ האחרון. נכון לעכשיו, אני לא חושב על עתידי, אלא רק על העונה הנוכחית. בקיץ התעסקתי רק בעתיד שלי וזה עייף והתיש אותי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully