וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה חושף: "כבר ביולי הודעתי לפ.ס.ז' שאני רוצה לעזוב"

בדרך לריאל מדריד? החלוץ טוען שהתריע בפני ראשי הקבוצה על כוונותיו לפני חודשים ארוכים: "רציתי שהמועדון ימכור אותי בסכום גבוה כדי שיוכל להחתים מחליף. תכננתי שכולם ייצאו עם רווח"

הגול המדהים של מוחמד סלאח ב-2:2 של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

קיליאן אמבפה מודה לראשונה: אעזוב את פריז סן ז'רמן בקיץ הקרוב. בריאיון שהעניק לאתר הצרפתי RMC, סיפר הכוכב בן ה-22 שהודיע לקבוצה כבר לפני חודשים ארוכים על רצונו לעבור לקבוצה אחרת, כדי שתוכל למכור אותו במחיר גבוה ולממן באמצעותו החתמה של כוכב אחר במקומו.

"כן, ביקשתי לעזוב בקיץ הקרוב. מרגע שידעתי שאני לא מתכוון להאריך את החוזה, רציתי שהקבוצה תמכור אותי. לא רציתי לעזוב ללא תמורה, כי לא רציתי שהמועדון ייפגע", אמר. "התקווה שלי הייתה שכולם ירוויחו, שתהיה עסקה טובה שכולם יהיו מרוצים ממני. כשהבנתי שלא מתכוונים למכור אותי, הודעתי מיד שאין לי בעיה, ושאם רוצים שאשלים את החוזה שלי במועדון, זה מה שיקרה. זה היה מפחיד לשמוע את הנשיא אומר 'אמבפה לא יעזוב בחינם', נכנסתי לשוק ואמרתי לעצמי 'אז מה בעצם יקרה עכשיו?'".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. John Berry, GettyImages
מדריד מחכה לו. אמבפה/GettyImages, John Berry

לטענתו של אמבפה, הדיווחים לפיהם דחה הצעות רבות להארכת חוזה מהמועדון שקריים. "אנשים אמרו כל מיני דברים. טענו שאמרתי 'לא' לפ.ס.ז' שש או שבע פעמים, שאני מסוכסך עם לאונרדו...מה לא המציאו. כל זה כמובן לא נכון. כבר ביולי ביקשתי לעזוב".

כל הסימנים מצביעים על כך שאמבפה יעבור לריאל מדריד בסוף העונה. בקיץ האחרון ניסו הבלאנקוס להחתים אותו, אבל פ.ס.ז' דחתה הצעות בגובה של עד 180 מיליון יורו - כך לפי דיווחים. נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי קיווה שהאפשרות לשחק לצד ליאונל מסי וניימאר בקבוצה אחת ישכנע את אמבפה להישאר, אבל נראה שזה לא המצב, והחלוץ הצרפתי אף מתקשה יותר מאז הצטרפותו של הפרעוש.

למרות זאת, אמבפה נחוש לעזוב את פ.ס.ז' ברוח טובה. "זה מועדון שנתן לי המון. לנצח אהיה אסיר תודה לפ.ס.ז'. לשחק בקבוצה הזאת הסב לי אושר בעבר, ואני עדיין מרוצה. אבל התוכנית שלי ברורה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully