וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאנגליה: קלאודיו ראניירי מונה למנג'ר ווטפורד

יממה לאחר שסיסקו הפך למפוטר הראשון של העונה בפרמיירליג, העולה החדשה סגרה עם האיטלקי, ששב לקדנציה רביעית בממלכה. וגם: המחווה המפתיעה לרוני רוזנטל

תקציר ניצחונה של לידס 0:1 על ווטפורד/ספורט1

ווטפורד, הידועה בנטייתה להחליף מאמנים בתדירות גבוהה, הפכה אתמול (ראשון) לקבוצת הפרמיירליג הראשונה העונה שמפטרת את מאמנה, אחרי שסיסקו מוניוס הספרדי סיים את דרכו. כעת קרובה להודיע העולה החדשה כי מחליפו של הספרדי בתפקיד יהיה לא אחר מאשר קלאודיו ראניירי, אלוף אנגליה לשעבר עם לסטר, ששב לקדנציה רביעית בממלכה. המאמן כבר הגיע למתחם האימונים של ווטפורד, כאשר ההודעה הרשמית צפויה לצאת בקרוב.

העולה החדשה מדורגת במקום ה-15 בטבלה אחרי שבעה מחזורים, ולמרות שהיא רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום, במועדון החליטו אחרי ההפסד 1:0 ללידס לפטר את סיסקו, שסייע לה לשוב לליגה הבכירה אחרי שהחליף את ולדימיר איביץ' אשתקד. מאז הניצחון במחזור הפתיחה, הצרעות הפסידו בארבעה מתוך שישה משחקי ליגה, כאשר בנוסף הם גם הודחו מגביע הליגה אחרי שנכנעו בביתם 3:1 לסטוק מליגת המשנה.

כאמור, עבור ראניירי שיחגוג בעוד כשבועיים את יום הולדתו ה-70, מדובר בקדנציה רביעית בליגה האנגלית. האיטלקי הגיע לממלכה לראשונה בשנת 2000, אז קיבל את המשרה בצ'לסי, אותה אימן ארבע שנים. הקדנציה השנייה הגיעה יותר מעשור לאחר מכן, כאשר הוביל את לסטר לזכייה היסטורית ובלתי נשכחת באליפות. ראניירי פוטר במהלך העונה שלאחר מכן, ואחרי קדנציה בנאנט הצרפתית שב לאנגליה והתמנה למנג'ר פולהאם, אך פוטר לאחר פחות מארבעה חודשים בתפקיד בעונה בה הקוטג'רס ירדו לצ'מפיונשיפ.

מאז שב ראניירי לארץ המגף, ולאחר קדנציה קצרה ברומא הוא אימן את סמפדוריה עד שעזב עם סיום חוזהו בקיץ האחרון. כעת, המנג'ר הוותיק ינסה להרחיק עוד יותר את הצרעות מהקו האדום ויקווה שבניגוד לקודמיו, הוא יזכה ליותר קרדיט וסבלנות מראשי המועדון.

עוד בוואלה!

אנגליה משתגעת מהגול של סלאח, קלופ: "שער שיזכרו עוד 50 שנה"

לכתבה המלאה

בתוך כך ציינו היום בווטפורד את יום הולדתו של לא אחר מאשר רוני רוזנטל. שחקן ההתקפה של נבחרת ישראל לשעבר חוגג את יום הולדתו ה-58, ובמועדון האנגלי לא שכחו את השחקן ששיחק אצלם בשנים 1997-1999. "מזל טוב רוני רוזנטל", נכתב בעמוד הטוויטר הרשמי של הצרעות. "החלוץ שלנו לשעבר חוגג 58 היום!". רוזנטל ערך 30 הופעות במדי ווטפורד במהלכן כבש 8 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully