וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם החברה הכי טובה: אשתו של פרננדו גאגו תפסה אותו בוגד בה על חם

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 9:17

מטורף: טניסאית העבר ג'יסלה דולקו חזרה לביתה, ומצאה את אקס ריאל מדריד וחברתה הטובה ביותר מקיימים יחסי מין בחדר השינה. גאגו נזרק מהבית, זוגתו כבר החלה בהליך גירושין

שחקנים ב-NBA נתפסו במסיבת חשפניות/יוטיוב

זוכרים את פרננדו גאגו? הקשר הארגנטינאי ששיחק בריאל מדריד, ברומא ובנבחרת ארגנטינה, הודיע על פרישה בגיל צעיר יחסית, 34, ומאז נעלם קצת מהרדאר. אלא שהלילה (בין שלישי לרביעי), גאגו שוב חזר לככב בכותרות בארגנטינה, אך מסיבות קצת אחרות, אחרי שנתפס בוגד באשתו, במה שמזכיר מעט את פרשת מקסי לופס-מאורו איקרדי-וונדה נארה.

על פי דיווחים בארגנטינה, גאגו בן ה-35, שנשוי לטניסאית ג'יסלה דולקו שהגיעה בשיאה למקום הראשון בדירוג העולמי לזוגות ולמקום ה-26 בדירוג היחידות, בגד בה עם החברה הכי טובה שלה. "ג'יסלה תפסה אותם על חם במיטה המשותפת שלהם, אצלם בדירה", חשפה העיתונאית סינתיה פרננדס את הפרשה. "היא פתחה את הדלת של חדר השינה, ושם הם היו - בעלה והחברה הכי טובה שלה ורוניקה".

"הם נשואים כבר עשר שנים ויש להם שלושה ילדים", הוסיפה פרננדס. "ואז הוא הולך מאחורי הגב שלה ובוגד בה עם החברה הכי טובה שלה? הם שני סוטים. בגלל המקרה, ג'יסלה נאלצה להעביר את שלושת ילדיהם לבית ספר אחר, מכיוון שילדיה של ורוניקה לומדים עימם באותה כיתה. היא חששה שיצחקו עליהם, לא הייתה לה ברירה".

"היא כבר פנתה לעורכי דינה והחלה בהליך גירושין", הוסיפה העיתונאית שחשפה את הפרשה. "היא הרוסה, מאז שהיא תפסה אותם על חם היא פשוט מרוסקת. בעקבות המקרה, פרננדו עזב את הבית ועבר להתגורר בדירה אחרת. זה פשוט בלתי נתפס כי הן היו חברות מאוד טובות שהיו עושות הכול יחד. יותר מזה, פרננדו, ג'יסלה, ורוניקה ובעלה מרטין היו מבלים יחד; הם היו יוצאים למסעדות ולטיולים משותפים".

גאגו ששיחק בקישור גדל בקבוצת הפאר הארגנטינאית בוקה ג'וניורס וכבר בגיל 18 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. הוא נרכש על ידי ריאל מדריד בנובמבר 2006, והספיק לרשום 92 הופעות במדי הבלאנקוס לפני שעזב. הוא עבר גם ברומא וולנסיה לפני שחזר לארגנטינה. תחילה לוולס ולאחר מכן לקבוצת נעוריו בוקה, בשורותיה שיחק מ-2013 ועד 2019. בנובמבר 2020, הודיע על פרישה מכדורגל כשבאמתחתו 61 הופעות בנבחרת הבוגרת של ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully