וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בילוי בבר: בנו של מייקל ג'ורדן הואשם בתקיפה חמורה

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 12:38

ג'פרי ג'ורדן נפל על הראש, הגיב באגרסיביות למאבטחים שהפנו אותו לטיפול רפואי ולכאורה הכה עובד בבית החולים שאליו הובהל באמבולנס. המשטרה תחקור את האירוע

ג'פרי ג'ורדן, בנו בן ה-32 של מייקל ג'ורדן, הואשם בתקיפת אנשי צוות בבית חולים באריזונה ביום שישי האחרון. לפי דיווח ב-"TMZ", תלונה הוגשה נגדו על תקיפה בנסיבות מחמירות וג'ורדן ייחקר בימים הקרובים, אך הוא אינו מוחזק במעצר.

בנו של אגדת הכדורסל בילה בבר בעיר סקוטסדייל, כאשר במהלך הערב הוא "החליק, נפל ונחבל בראשו", כך על פי המשטרה. בדיווח נטען כי ג'ורדן ג'וניור הגיב באגרסיביות לניסיונות של אנשי האבטחה להוביל אותו אל מחוץ לבר על מנת שיקבל טיפול רפואי. השוטרים שנקראו למקום, שהיו באזור מסיבות שאינן קשורות למקרה, ראיינו את צוות הבר והגדירו את האירוע כרפואי ולא כפלילי.

אלא שכאשר ג'ורדן הגיע לבית החולים, הרוחות התלהטו. בנו של מייקל תקף את הצוות במקום בזמן שקיבל מענה ולפי הדיווח אף הכה את אחד העובדים, מה שהוביל להגשת התלונה נגדו. אחד המקורבים לג'ורדן הסביר כי הסיבה להתנהגותו נבעה מבלבול שהוא חש כתוצאה מהנפילה והפגיעה בראשו.

בנו הבכור של מייקל ג'ורדן, לו חמישה ילדים, לא הצליח אפילו להתקרב למימדי ההצלחה שחווה אביו על מגרש הכדורסל, אך כיום הוא מנהל בהצלחה את מחלקת הדיגיטל במותג ההלבשה וההנעלה "אייר ג'ורדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully