וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייל היטלר": מתאגרף נאו נאצי הסעיר את איטליה

עודכן לאחרונה: 24.9.2021 / 13:58

מיקלה ברואילי חשף על גופו קעקועים נאו נאצים ופאשיסטים בקרב שהועבר בשידור חי. יריבו המרוקאי: "הייתי בהלם. זו עבירה על החוק"

קרב אגרוף באיטליה עורר סערה בימים האחרונים וסוקר בהרחבה בכלי תקשורת גם מחוץ לארץ המגף, אחרי שאחד המתמודדים נכנס לזירה כשאת גופו מעטרים קעקועים נאו נאציים. מיקלה ברואילי, מתאגרף מקומי בן 28, הושעה אחרי הקרב על ידי איגוד האיגרוף האיטלקי, שיחליט בתקופה הקרובה על צעדיו הבאים.

ברואילי פגש את חסן נוראדין המרוקאי לקרב בטרייסטה ביום ראשון בערב וידו של נוראדין הייתה על העליונה. אחרי הקרב הוא אמר: "כשנכנסתי לזירה וראיתי את הקעקועים שלו, הייתי בהלם".

הקרב הועבר בשידור חי באתר האינטרנט של "גאזטה דלו ספורט" ואף אחד לא היה מוכן למחזה מכיוון שברואילי הוא לא מתאגרף מפורסם. הוא חשף על גופו קעקועים של סמלים נאו נאציים ופשיסטיים, כולל "88" שכידוע מסמלים את האותיות HH, ראשי תיבות של הקריאה "הייל היטלר". קעקוע אחר נשא את הלוגו של ארגון גלוחי ראש ממחוז ונטו בצפון-מזרח איטליה. לפני הקרב, ברואילי גם ביצע הצדעה פשיסטית לכיוון אנשי הצוות שלו.

נוראדין שמתגורר באיטליה, אמר: "אין שום הצדקה לסיפור הזה. איגוד האיגרוף האיטלקי היה חייב לדעת על הקעקועים הללו מבעוד מועד. זו עבירה על החוק".

מיקלה ברואילי, מתאגרף איטלקי. צילום מסך, צילום מסך
ברואילי המקועקע/צילום מסך, צילום מסך

בתקשורת האיטלקית סיפרו שברואילי עשוי להיות מושעה לצמיתות ושמשטרת טרייסטה בוחנת את האפשרות לפתוח בהליך פלילי נגדו. החוק האיטלקי אוסר על גילויי פאשיזם והעונש המירבי על עבירות מהסוג הזה הוא מאסר של שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully