וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לסכנין עשוי להביא לסיום תפקידו של אטפלד במכבי נתניה

מעמדו של המאמן מעורער מאוד אחרי ההפסד להפועל חדרה ורשימת המאמנים הפנויים לא עוזרת לו. במועדון זעמו על המשטרה בעקבות התקרית עם אייל סגל: "מישהו רצה לעשות שרירים". דני עמוס פנה לאוהדים על רקע המחאה: "זקוקים לכם"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

מכבי נתניה חוותה אמש (ראשון) את אחד הערבים הקשים שעברו עליה בשנים האחרונות. זה התחיל עם תקרית יוצאת דופן בין הבעלים אייל סגל לכוח המשטרה שנכח באצטדיון, המשיך עם קללות וקריאות בלתי פוסקות של רבים מאוהדי הקבוצה לכיוונו של המאמן ריימונד אטפלד, המשיך עם הפסד ביתי כואב להפועל חדרה ואם כל זה לא הספיק, נרשמה גם תקרית מכוערת ומיותרת בין מספר בעלי תפקידים משני המועדונים במתחם חדרי ההלבשה, שכמעט גלשה לאלימות פיזית.

סגל התקשה להתאושש במהלך המשחק ובטח לאחריו, מהתקרית שהיתה לו עם כוחות המשטרה שנכחו באצטדיון והיו אמונים על הסדר במקום. עוד לפני שריקת הפתיחה, הבחין סגל בתורים גדולים של אוהדים בכניסות הספורות שהיו פתוחות באצטדיון. על פי גורמים שנכחו במקום, התורים הארוכים נגרמו מבדיקות התו הירוק ואישורי בדיקות הקורונה הדרושים על מנת להיכנס, מה שהביא לעיכובים בכניסת הקהל ומנע זרימה מהירה של אוהדים פנימה. הבעלים הנתנייתי שהבחין בעניין, פנה לכוח המשטרה ומכאן התלהטו הרוחות משני הצדדים ובסופו של דבר, בהתערבות אחד הקצינים הבכירים, התבקש סגל להיכנס לניידת שהייתה במקום.

סגל לא נעצר ואף לא עוכב או נלקח לחקירה. כעבור מספר דקות הוא שוחרר מהניידת ונכנס לתחומי האצטדיון, למקומו ביציע, כדי לצפות בקבוצתו. "ככה לא מתנהגים לבעלים של מועדון", אמרו בנתניה בזעם אחרי התקרית. "אפשר היה לנהל את העניין הזה אחרת, מבלי להכניס את אייל לניידת. מישהו כנראה רצה להפעיל קצת שרירים וזה נראה לא טוב. הכוונות של אייל היו טובות והוא כאחד שיושב עם שאר האוהדים ביציע, ניסה לדאוג גם לאחרים".

בעלי מכבי נתניה אייל סגל ביציע של האצטדיון העירוני בעיר. ברני ארדוב
"אפשר היה לנהל את זה אחרת". אייל סגל ביציע אתמול, אחרי התקרית/ברני ארדוב

מעבר לתקרית הזאת, הגיע אמש הפסד נוסף וכעת נתניה מדורגת אחרונה ומחזיקה במאזן עלוב של שתי נקודות בלבד עם ארבעה משחקים ללא ניצחון. למרות שהקבוצה שיחקה אמש עם עשרה שחקנים משלב מאוד מוקדם במחצית הראשונה אחרי הרחקתו של אלמוג כהן באדום ישיר, זה עדין לא מצדיק יכולת חלשה והפסד נוסף.

מי שעמד במוקד הוא המאמן ריימונד אטפלד, שעד כה לא מספק את מה שציפו ממנו ונראה שאחרי ההפסד אמש, מעמדו התערער מאוד. רבים מאוהדי הקבוצה קראו לעבר המאמן קריאות "תתפטר" ברוב שלבי המשחק, אולם המאמן עצמו אמר בסיום שאין לו כל כוונה לקום ולהתפטר. האכזבה מהמאמן ההולנדי נובעת בין השאר מצבירת הנקודות והיכולת שמציגה הקבוצה, בעיקר לאור לוח המשחקים הנוח של הקבוצה בפתיחת העונה, עם הפועל חיפה שהייתה בהרכב חסר במחזור הפתיחה ואחר כך משחקים נגד נוף הגליל, בית"ר החלשה ואמש מול חדרה שגמגמה עד כה.

כעת מצפה לנתניה סדרת משחקים קשה בהרבה, כאשר אחרי משחק החוץ בסכנין, תפגוש הקבוצה ברצף את המועמדות לאליפות מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע. בהנהלת הקבוצה החליטו שלא לקבל בשלב זה החלטות נמהרות ואם אטפלד "ישרוד" את השבוע הקרוב, גם הוא יודע שהפסד נוסף של הקבוצה נגד בני סכנין, עשוי להביא לסיום תפקידו. רשימת המאמנים שנמצאים בחוץ ארוכה למדי. נכון להיום סלובודן דראפיץ', שי ברדה, חיים סילבס וקובי רפואה, יושבים בבית בלי קבוצה. בסיטואציה מסויימת עשוי גם עוזר מאמן הנבחרת מרקו בלבול להצטרף לרשימת הפנויים לתפקיד, אם וכאשר הדבר יעבור את אישור ההתאחדות לכדורגל. חשוב לציין שעד כה לא נעשתה פנייה עקיפה או ישירה לאף מאמן אחר.

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
מסוך. אטפלד/ברני ארדוב

השוער דני עמוס העלה בסיום המשחק פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא פנה ישירות לאוהדי הקבוצה וכתב: "קהל יקר, הפסד כואב היום ותקופה פחות טובה למכבי נתניה אבל איך הולך השיר 'בטוב ברע, אני נשבע…' וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו. כשאתם במגרש תנו את הלב, תעודדו גם בטוב וגם ברע, תרימו את השחקנים. אנחנו מרגישים שהכל נגדנו. הקבוצה היריבה, הקהל היריב, המזל וגם אתם. יש לכם מחאה ויש לכם מה להגיד, תגידו! אנחנו תמיד מוכנים להקשיב ולנהל דיון, אבל במגרש אנחנו צריכים אתכם דוחפים אותנו, עוזרים לנו כמו שרק אתם יודעים. ואתם יודעים! לצעירים בקבוצה מגיע לראות את העוצמה של הקהל הזה. וגם אם אתם צודקים בהכל ואני לא אומר שכן אבל גם אם כן, המגרש זה לא המקום לזה, המגרש זה המקום לעודד לדחוף ולתת לנו את האוויר והביטחון לנצח ולחזור למשחק, גם כשזה פחות טוב לדעתכם, כי כולכם יודעים שאנחנו פה כדי לנצח, לשמח אתכם, וזו הדרך שלכם לעזור למועדון שאתם כל כך אוהבים. רק ביחד נצא מהמצב הזה, רק באהבה ואנרגיות טובות, גם אם זה לא כזה פשוט וקל אבל זה הזמן".

לסיום הוסיף השוער: "אני אוהב אתכם ואני אוהב את המועדון הזה כל כך ואני יודע ובטוח שנצא מזה. כבר היינו במקום הזה וזה נגמר אחרת לגמרי באותה עונה. אז בבקשה תשאירו את האנרגיות הרעות בבית בזמן המשחק ותבואו עם אהבה למועדון ורצון לעזור לנו לנצח. אנחנו כל כך רוצים לנצח ולשבת מולכם בסיום ולשמוע "האימפריה עוד תחזור".

בעניין אחר, הקשר עדן קארצב שסובל משבר בכף רגלו, נותח אמש בבית החולים 'אסותא' שבתל אביב. הניתוח עבר בהצלחה וכעת מצפה לקשר הצעיר תקופת החלמה ושיקום של בין חודשיים לשלושה לפחות, מה שמהווה מכה מקצועית לא פשוטה עבור הקבוצה, שבנתה המון על צירופו של קארצב ממכבי תל אביב במסגרת עיסקת מכירתו של גבי קניקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully