וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של אטפלד התערער. המאמן: "לעזוב זה ללוזרים"

26.9.2021 / 20:59

בהנהלת נתניה שוקלים את המשך דרכו של המאמן ההולנדי, שלא התרגש מקריאות האוהדים במהלך ההפסד לחדרה. עימותים בין אנשי שתי הקבוצות בסיום. אייל סגל נעצר על ידי המשטרה טרם תחילת המשחק ושוחרר מיד, קארצב נותח

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

פתיחת העונה של מכבי נתניה לא מבשרת טובות לאחר ההפסד הביתי הערב 2:0 מול הפועל חדרה. שובל גוזלן (46) וגוסטבו מרמנטיני (90+2) העניקו ניצחון חוץ ליריבה, כאשר הקפטן אלמוג כהן הורחק בדקה ה-26. הקבוצה מעיר היהלומים אספה שתי נקודות מתוך 12 אפשריות כשאוהדי הקבוצה המאוכזבים קיללו את המאמן ריימונד אטפלד וקראו לו להתפטר במהלך המשחק.

מעמדו של אטפלד התערער מאוד אחרי ההפסד בהנהלת המועדון ישקלו במהלך הלילה האם לבצע זעזוע מיידי בעמדת המאמן.

עדן קארצב, שסובל משבר בכף הרגל, נותח הערב באסותא בתל אביב. הקשר כתב לאחר הניתוח: "תודה רבה לכולם על האיחולים, עברנו את זה בשלום. עכשיו מתחיל המסע האמיתי, בשביל שנחזור חזקים ובריאים יותר".

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד עם איגור זלאטנוביץ'. ברני ארדוב
מעמדו התערער. אטפלד עם זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

מאמן נתניה ריימונד אטפלד אמר בסיום: "אני לא חושב שאפשר לקרוא לזה משבר, היות ואנחנו בשלב מוקדם של העונה, אבל היינו צריכים לאסוף יותר נקודות עד כה וזה מאכזב. אנחנו עוד צריכים לשפר את ניצול המצבים שלנו". על קריאות האוהדים: "קיבלנו מסרים משאר הקהל שלא להקשיב לאוהדים שקוראים לי לעזוב. הם לא רואים את התהליך, והם לא יודעים כמה אנחנו משקיעים ומשתפרים. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו. להתפטר? לעזוב זה ללוזרים. אני לא הולך לשום מקום".

רגעים לא נעימים קדמו למשחק בין מכבי נתניה להפועל חדרה, כאשר אייל סגל, הבעלים של הקבוצה המארחת, נעצר בעקבות עימות עם שוטרים. סגל הביע את תסכולו מהתורים הארוכים שנוצרו בכניסה לאצטדיון בנתניה והוכנס לניידת בגלל המחאה. תוך זמן קצר שוחרר.

תגובת מכבי נתניה לאירועים: "דקות לפני פתיחת המשחק, בסיור שעשה אייל סגל בפתחי הכניסה של האצטדיון, התברר שאוהדים רבים עדיין מחוץ לאצטדיון. הוא ביקש מכח המשטרה להתערב בהפניית האוהדים ופיזור ההתקהלות, כתוצאה מכך נוצר דין ודברים שהסתיים ברגע שהתבררה לשוטרים זהות הפונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בעלי מכבי נתניה אייל סגל ביציע של האצטדיון העירוני בעיר. ברני ארדוב
אייל סגל ביציע אחרי התקרית/ברני ארדוב

בנוסף, עימות לא נעים נרשם בין אנשי שתי הקבוצות בסיום המשחק, כאשר אנשי חדרה חגגו בקולי קולות באיזור חדרי ההלבשה, מה שהרגיז מאוד את שחקני ואנשי המארחת.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי התייחס לעימות בין אנשי שתי הקבוצות בסיום: "עם כל הכבוד, כשנתניה מנצחים הם יכולים לשבור את הפרוזדור שם, מגיע לשחקנים שלי גם לשמוח!" על המשחק עצמו אמר המאמן: "אמרתי כל השבוע שאני מאמין בקבוצה שלי. לא משחק גדול שלנו, אבל אני שמח שהכנסנו את הגול, ואז היה לנו הרבה יותר קל. זה היה משחק מאוד טעון. לפני חודש שיחקנו פה ושלחו לנו כמה שחקנים לבית חולים. אפילו טלפון לא עשו לו. שמח מאוד שניצחנו את המשחק וגם שימחנו את פדידה".

קורצקי המשיך: "התחלנו את העונה עם משחקים מאוד קשים ואני לא צריך להתנצל בפני אחד על סגנון המשחק שלי בסיום, ניצחנו 0:2. אני מקווה מאוד שנשיג תוצאה דומה במשחק הבא וניראה טוב בהגנה כמו הערב. היה משחק פנטסטי של שחקני ההגנה. אנחנו מתמודדים עם מספר שחקנים משמעותיים שנעדרו במשך רוב תקופת ההכנה. אני מרשה לעצמי להגיד את זה היום כי ניצחנו".

מאמן מכבי נתניה מנחם קורצקי. ברני ארדוב
"היה משחק טעון". קורצקי/ברני ארדוב

שובל גוזלן שכבש את שערו ה-40 בליגת העל: "היו לי גם שערים בקפריסין, ואני לא ממש סופר אבל אני תמיד שואף ליותר, ואני שמח על השער הזה. אני מקווה שהניצחון הזה זה רק ההתחלה. הייתה לנו הגרלה מאוד קשה בפתיחת העונה ואני שמח שהשגנו את הניצחון הראשון". על העימות בין אנשי שתי הקבוצות בסיום: "לא הייתי נוכח ממש באירוע, אבל ממה שראיתי זה לא נראה רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully