וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של קומאן לא על הפרק: "לא אהבתי את הגישה של השחקנים"

26.9.2021 / 21:41

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:0 באשדוד: "זה ברור שאנחנו בתקופה קשה, אני האחראי". ניצן: "מההופעות הכי גרועות שלנו בכל התקופה שלי בקבוצה". בן שמעון: "נמשיך לעשות דברים יפים בליגה"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

מ.ס אשדוד לא רק חגגה הערב (ראשון) את הנקודות הראשונות שלה העונה, אלא ניצחון בכורה ומרשים במיוחד. בית"ר ירושלים הגיעה לאצטדיון הי"א בתקווה להמשיך במומנטום אחרי שני משחקים רצופים ללא הפסד, אבל הציגה משחק רע מאוד ונכנעה 2:0 לאשדוד שלולא החמצות של פאהד באיו והצלות של השוער איתמר ניצן, הייתה מנצחת בתוצאה גבוהה הרבה יותר.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. לירון מולדובן
אכזבה גדולה בבית"ר. הסלביינק/לירון מולדובן

בבית"ר ירושלים סיפרו גורמים במועדון על תחושות מאוד קשות בעקבות ההפסד: "יש כאן שחקנים שלא מתאימים לקבוצה. נפלנו מאשדוד בכל פרמטר של המשחק. התוצאה הזאת משקרת ואם לא איתמר ניצן, התוצאה היתה גבוהה בהרבה", הודו. עם זאת, גם הבהירו כי מעמדו של ארווין קומאן כלל לא עלה על הפרק. "הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות", הוסיף גורם בקבוצה.

קומאן אמנם לקח אחריות בסיום, אבל גם הוא ממש לא חסך בביקורת על שחקניו: "ההופעה שלנו הייתה לא טובה, וזה בלשון המעטה. לאשדוד הגיע הניצחון. היכולת שלנו הדאיגה אותי מאוד. אם אתה לא מניע את הכדור כמו שצריך, אז תהיה לך בעיה. ידענו שהם ינסו לתקוף חזק מההתחלה, והם הגיעו עם יותר אנרגיות. היינו מוגבלים במרכז השדה. לא אהבתי את הגישה של השחקנים, ולא את שפת הגוף שלהם וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. אבל זה לא רק לגבי האנרגיות, גם לא הראינו היום חכמת משחק".

"אנחנו עובדים באופן יומיומי באימונים, אבל במשחק עצמו השחקנים עושים דברים אחרים, ואז שוב צריך לעבוד במהלך השבוע. אני מצפה הרבה יותר מהשחקנים. אנחנו בתקופה קשה, זה ברור. אני האחראי, אני יודע", הוסיף המאמן.

עוד בוואלה!

היה שווה לחכות: ניצחון ראשון למ.ס. אשדוד, 0:2 על בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
דור חוג'ה וארווין קומאן. לירון מולדובן
לקח אחריות על ההפסד הכואב. קומאן/לירון מולדובן

השוער של קומאן, איתמר ניצן שכאמור הציל את הקבוצה מתבוסה צורבת, הסכים עם מאמנו: "אחת ההופעות היותר גרועות שלנו כקבוצה בכל התקופה שלי בבית"ר ירושלים. אני לא יודע מאיפה להתחיל, אבל אין ספק שמשחק כזה לא יכול לחזור על עצמו. אנחנו חייבים לעשות חשבון נפש, ככה זה לא יכול להימשך. אין לי אלא להסכים עם המאמן. אני לא יודע למה זה קרה, אני לא חושב שזה האופי של הקבוצה. יש לנו אופי הרבה יותר טוב ממה שנראה היום על המגרש. אסור למשחק הזה לחזור על עצמו, חד משמעית".

אוהדי בית"ר ירושלים קראו לשחקנים "להוריד את החולצות" בסיום המשחק ושרו "ביזיון" על היכולת, אולם הגיעו בכמות גדולה לאצטדיון הי"א ולפחות בפתיחה יצרו אווירה נהדרת. לפני המשחק נדלקה אבוקה ביציע והמשטרה מסרה כי שני אוהדים נעצרו, אחד בחשד להדלקת אותה אבוקה ואחר בחשד שגרם נזק לכיסא באצטדיון. שני העצורים כבני 20, אחד תושב ירושלים והשני תושב חדרה.

איתמר ניצן, שוער בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
הוציא רק שני כדורים מהרשת. ניצן/לירון מולדובן

מן העבר השני, המאמן המנצח רן בן שמעון התקשה להסתיר את החיוך בסיום: "את המשחקים שלנו עד כה התחלנו טוב, משהו השתבש לנו אבל. היום לא אפשרנו לשום דבר להשתבש לנו, ואם היינו משוחררים יותר, אפילו התוצאה הייתה גבוהה יותר. שיחקנו לא רק כדי להשיג את הנקודות, שיחקנו כדורגל טוב והיינו בשליטה. יש הבדל בין קבוצה טובה לקבוצה חזקה, ואני מרגיש שיש לי חבר'ה רציניים שרוצים להתקדם ואת הביטחון שלי אני שואב מהם. נמשיך לעשות דברים יפים מאוד בליגה הזאת".

על שינויים בחלק הקדמי: "אני מרוצה מהסגל שלי, יש לי סגל טוב. בכל סגל יש את החסרונות והבעיות שלו, אבל אני מרוצה. אני מתייחס לגישה שלנו ואיך שסיימו את המשחק - הניצחון היה יציב ובטוח והיה ברור מההתחלה שהקבוצה הדומיננטית פה היא אשדוד".

עוז בילו ושחקני מ.ס אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
חוגגים לראשונה העונה. סייף ושחקני מ.ס אשדוד/לירון מולדובן

על כוכביו הצעירים אמר בן שמעון: "הכל מסביב יכול לרעוד, אבל הבית צריך להישאר יציב. איך אני יכול לא לתת לשניהם לשחק? לכל אחד מהם יש ההתקדמות שלו ואני רואה את המאמץ שלהם והעבודה שלהם וזה הכי קל בשבילי לתת להם לשחק".

קני סייף, שפתח היום לראשונה ובישל פעמיים, סיכם: "זה היה ניצחון חשוב והיה לנו כיף, אבל אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא. אנחנו עובדים קשה באימונים, יש לנו קבוצה טובה ואנחנו עדיין מתגבשים. היום שיחקנו טוב. אני מודה לשחקנים ולג'קי שנותנים לי ביטחון ואני מאוד שמח. יש לנו קבוצה עם המון צעירים ואני רוצה לעזור להם ולתת מאה אחוז למועדון. המטרה היא לעשות עונה טובה ואני מקווה שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully