וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן חתם בארוקה: "הסכמתי לשחק בהפועל תל אביב גם ללא שכר"

26.9.2021 / 22:31

הקשר השלים את מעברו לפורטוגל בחוזה לשנתיים, ישתף פעולה עם אור דסה. קודם לכן סיפר על המאמצים האחרונים להישאר בחודורוב: "הרבה דברים לא היו תלויים בי"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

עומרי אלטמן יוצא לקדנציה שנייה בחו"ל. הערב (ראשון) חתם רשמית הקשר בארוקה מהליגה הפורטוגלית, בשורותיה ישחק בשנתיים הבאות ושם הוא ישתף פעולה גם עם אור דסה שהצטרף הקיץ. אחרי שבעה מחזורים בפורטוגל, ארוקה, העולה החדשה, צברה חמש נקודות , אך נמצאת מעל הקו האדום.

מספר שעות לפני החתימה, פרסם אלטמן פוסט פרידה מהפועל תל אביב, בו חשף את מאמציו להישאר בקבוצה על אף מצבה הכלכלי. הקשר ההתקפי בן ה-27, מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, צפוי לחתום בימים הקרובים לשנתיים בארוקה הפורטוגלית, אליה הצטרף הקיץ גם אור דסה.

עומרי אלטמן שחקן ארוקה. אתר רשמי ארוקה, צילום מסך
קדנציה שנייה מעבר לים. אלטמן במדי ארוקה/צילום מסך, אתר רשמי ארוקה

"לצערי היום אני נפרד מהפועל תל אביב. לא כך חשבתי ואת האמת שלא כך רציתי שהתקופה הזו תסתיים", כתב. "במקצוע הזה יש הרבה דברים שאינם תלויים בך. והפעם זה לא היה תלוי בי…למען הסר ספק, לא קיבלתי אף פעם הצעה משודרגת כפי שנכתב כמה פעמים בתקשורת. הייתה הצעה אחת על השולחן שבה הוצע לי שכר נמוך מזה שהרווחתי בשנתיים האחרונות וגם ההצעה הזו לא הייתה בתוקף לאחר ימים ספורים.

"בשבועיים האחרונים ניסיתי להחיות את ההצעה הזו מחדש על ידי התפשרויות בלתי פוסקות מהצד שלי עד שהסכמתי גם לשחק ללא שכר בעונה הקרובה ולקבל את הכסף רק כשיתפנה מקום בתקציב וגם במקרה הזה נעניתי בשלילה. נהניתי מכל רגע במועדון הזה, גם בתקופות פחות טובות והיו כאלו אה? אבל ידענו להתרומם ולהביא את המועדון הזה בחזרה למעמדים שמזמן נשכחו. נכון, אם היינו עם גביע ביד, הגוד ביי הזה היה יותר פשוט. כאב לי וכואב לי עד היום הערב ההוא. אבל אני הולך בלב שלם שנתתי הכל, את כל כולי, בכל משחק ובכל אימון. רציתי להצליח כמו שאף פעם לא רציתי.
למדתי שבשביל הדברים הטובים צריך לעבוד קשה כל יום כל היום.

עוד בוואלה!

ההכנות של הפועל ת"א לא עזרו: "שיחקנו לידיים של הפועל חיפה"

לכתבה המלאה

"תודה על הזכות להיות קפטן של עשרות אלפי אנשים ולא רק של הקבוצה הזו. כך הרגשתי, כשליח של קהילה שלמה שנקראת הפועל תל אביב, של עשרות אלפי ילדים שמסתכלים עליי כדמות לחיקוי ורק רוצים לחוות את טעם הניצחון. תודה לזה שגרמתם לי להרגיש הכי מיוחד בתקופה הזו. אתם זה הפועל!

"תודה לשחקנים שחלקו איתי את חדר ההלבשה , תמיד היינו שם אחד בשביל השני גם כשפחות הלך ידענו לשמור זה על זה , לפעמים זה לא פחות חשוב מניצחון כזה או אחר. אסגור את זה באיזה משפט נדוש ומעודד שכל סוף הוא התחלה חדשה. בימים הקרובים אמשיך לאתגר הבא שלי בתקווה שניפגש שוב בעתיד".

בסך הכל, אלטמן שיחק חמש עונות בהפועל תל אביב, וסיים אותן עם מאזן של 26 שערים ב-116 הופעות. הוא הגיע עם המועדון לחצי גמר גביע המדינה בעונת 2019/20 ולגמר בעונת 2020/21, שם הפסיד למכבי תל אביב אחרי הדרמה. אלטמן אף ענד את סרט הקפטן של האדומים בעונה החולפת, בעקבות עזיבתו של אוראל דגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully