וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף שחרור בגובה 400 מיליון יורו: ברצלונה רכשה את אמרה דמיר

הקטלאנים שילמו 2 מיליון יורו לקייסריספור עבור היהלום בן ה-17, ששיחק בבוגרים כבר בגיל 15 והפך לכובש הצעיר בתולדות הליגה הטורקית. קיבל חוזה עד 2027 ויגיע בקיץ הבא

בזמן שכולם עסוקים בעתידו של רונאלד קומאן, ברצלונה ממשיכה לאסוף כישרונות צעירים והיום (חמישי) הודיעה כי הושג סיכום עם קייסריספור הטורקית בנוגע להעברת אמרה דמיר. הטורקי בן ה-17 נחשב לאחד השחקנים המבטיחים בגילו והוא יצטרף לברצלונה בעונה הבאה, אחרי ששילמה 2 מיליון יורו (בתוספת בונוסים שונים) והעניקה לו חוזה עד 2027. סעיף השחרור, אגב, יעמוד על 400 מיליון יורו.

דמיר, יליד מרסין, שיחק בקבוצת הילדים בעירו עד שעבר לקייסריספור בגיל 8. שבוע אחרי יום הולדתו ה-15, הוא כבר ערך הופעת בכורה בקבוצת הבוגרים כששיחק שלוש דקות בגביע, וב-9 בנובמבר 2019 הפך לכובש הצעיר בתולדות הליגה הטורקית, כשמצא את הרשת של גנצ'לרבירלי בגיל 15 ו-299 ימים.

אחרי שיסיים את העונה הזו בקייסריספור, דמיר אמור להיות קודם בקבוצת המילואים של ברצלונה ובהמשך להצטרף ליוסוף דמיר האוסטרי בן ה-18 (אין קשר משפחתי) וליתר צעירי ברצלונה שאמורים להוות את הדור הבא של המועדון: פדרי, אנסו פאטי, אריק גרסיה, רונאלד אראוחו, גאבי ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully