וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הנהלת ברצלונה על ג'רארד פיקה: "לא חכם במיוחד"

טוני פריישה, שהתמודד לנשיאות הקבוצה לא אהב את אמירות הבלם בסיום ה-1:1 מול גרנאדה והוסיף את דעתו על מעמדו של קומאן

מעמדה של ברצלונה כמועדון ענק בכדורגל האירופי הידרדר בעונות האחרונות, אך העונה נראה שהקטלאנים הגיעו לשפל בו לא היו זמן רב. לאחר שהקבוצה של רונאלד קומאן הצליחה בקושי לסחוט 1:1 מול גרנאדה אמש (שני), התראיין לתחנת הרדיו של המארקה טוני פריישה, שהתמודד על נשיאות המועדון בבחירות האחרונות, והתייחס למצבה הגרוע של הקבוצה, וגם מתח ביקורת על הדברים שאמר הבלם הוותיק ג'רארד פיקה בסיום המשחק.

בסיום המשחק נשאל בלם ברצלונה המתוסכל כיצד יוצאים מהמצב אליו נקלעה הקבוצה, וענה: "זה מה שיש, זה הסגל". מבחינת פריישה מדובר באמירה לא ראויה, בטח מדמות בכירה כמו פיקה. "המסר ב-"זה מה שיש" לא הייתה חכמה במיוחד ואני ממש נגד הרעיון הזה".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. LLUIS GENE, GettyImages
"אי אפשר לעבוד בצורה בריאה עם כל רעשי הרקע". קומאן/GettyImages, LLUIS GENE

בכל הנוגע למאמן ההולנדי רונאלד קומאן, אשר מעמדו מעורער יותר מאי פעם בעקבות התוצאות האחרונות, דווקא פריישה מנסה להראות גישה סבלנית: "אני תמיד בצד של המאמנים. עברנו רק ארבעה מחזורים עד כה בליגה וכבר שואלים אם קומאן צריך להישאר או ללכת. אי אפשר לעבוד בצורה בריאה אם כל הזמן יש רעשי רקע מסביב".

ברצלונה פתחה את העונה בליגה הספרדית עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, ונכון לעכשיו היא במקום השביעי, כשהיא חמש נקודות מתחת ליריבה השנואה ריאל מדריד, שנמצאת במקום הראשון. את שלב הבתים בליגת האלופות פתחה הקבוצה עם תבוסה ביתית מהדהדת, 3:0 מול באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully