וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו צריכים לשחרר אותו? הנתונים המדאיגים של הארי קיין בטוטנהאם

התרנגולים החלו את עונת הפרמיירליג עם שלושה ניצחונות, אבל ההתרסקות הגיעה דווקא כאשר הכוכב הגדול ביותר חזר להרכב ויש כבר מי שרוצה לראות אותו חוזר לספסל

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 3:0/ספורט1

טוטנהאם עברה קיץ לא פשוט שכלל החלפת מנהל מקצועי ומאמן וכמובן את סאגת הארי קיין שנמשכה במשך שבועות, אבל בכל זאת את עונת 2021/22 בפרמיירליג היא החלה עם 0:1 על האלופה מנצ'סטר סיטי, ניצחון בתוצאה זהה בחוץ נגד וולבס וקינחה ב-0:1 נוסף נגד ווטפורד במחזור השלישי. דווקא אז, בשיא המומנטום, היא חטפה שתי שלישיות - הראשונה מקריסטל פאלאס והשנייה מצ'לסי.

מה שמעניין במיוחד הוא שבשני המחזורים הראשונים ניצחה טוטנהאם ללא הארי קיין בהרכב ואילו במחזור השלישי, בו פתח החלוץ שציפה ועשה ככל שביכולתו כדי לעזוב הקיץ למנצ'סטר סיטי, היא ניצחה הודות למבצע אחד מבריק של יונג מין סון במשחק לא משכנע בלשון המעטה. כעת, תוהים בממלכה, האם הצניחה ביכולת ובתוצאות קשורה לחשק איתו מגיע קיין למגרש.

"נהניתי מטוטנהאם בתחילת העונה, כשהארי קיין עוד לא שותף במשחקים", אמר ג'יימי הוארה, שבגיל צעיר מאוד עבר מארסנל לטוטנהאם והשתייך לקבוצה הבוגרת בין 2005 ל-2011, אם כי את מרבית אותו זמן בילה כמושאל לקבוצות אחרות, "הארי קיין הוא מר טוטנהאם וקשה לי לומר את זה, אבל תסתכלו על שפת הגוף שלו ועל הדרך בה הוא משחק ותראו שזה לא טוב. זה נשמע רע, אני יודע, הארי קיין הוא אחד הכדורגלנים הכי טובים שיש, אבל בהתקפה עם סון, לוקאס מורה וסטיבן ברחוין זה היה נראה אחרת. טוטנהאם לחצה, ניסתה לצאת למתפרצות. קיין לפעמים משחק כמו קשר מרכז שדה שמחזיק כדור!".

עוד בוואלה!

טוכל מתמוגג מקאנטה, טוטנהאם חוטפת: "קשה להאמין כמה היא גרועה"

לכתבה המלאה
הארי קיין חלוץ טוטנהאם ונבחרת אנגליה. Catherine Ivill, GettyImages
ביקורת גם מבית. הארי קיין/GettyImages, Catherine Ivill

ב"דיילי מייל" ערכו השוואה בין הנתונים של הארי קיין בארבעת משחקיו הראשונים בפרמיירליג בעונת 2021/22 לבין ארבעת הראשונים בעונת 2020/21 ואלו המספרים: שלושה שערים בעונה שעברה לעומת אפס העונה, 19 בעיטות לעומת ארבע בלבד בחודש האחרון והוא נגע בכדור ברחבה רק 10 פעמים העונה לעומת 22 פעמים בארבעת משחקיו הראשונים בעונה שעברה.

יתרה מכך, אנשי העיתון הלכו אחורה ובדקו את מספר נגיעותיו של הארי קיין בכדור באיזור הרחבה בכל עונה וכמה פעמים בממוצע הוא מוצא את מסגרת השער בכל משחק. העונה הוא בועט למסגרת כל 96 דקות, שזה 26 דקות יותר מאשר ב-2019/20, עונה בה החמיץ תשעה משחקים וסיים עם 19 שערים ושני בישולים. בכל הנוגע לנגיעותיו ברחבה, העונה הוא מקבל כדור כל 29 דקות בממוצע - גם כן, נתון גבוה משמעותית מאשר בעונת 2019/20 אז הוא נגע בכדור בסביבת הרחבה בכל 21 דקות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully