וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שוב הג'וקר של יונייטד: "כל משחק בליגה הוא תמיד קרב מדהים"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 21:46

כריסטיאנו כבש שער רביעי בשלושה משחקים ביונייטד, באנגליה טוענים: הוא האיש "שהביא אמונה וקסם". מאמן הפטישים ספג ביקורת על ההחלטה המכריעה

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד שוב הצליחה לחזור מפיגור לניצחון היום (ראשון) עם 1:2 דרמטי מול ווסטהאם בחוץ. סעיד בנרחמה סידר לפטישים יתרון (30), כריסטיאנו רונאלדו איזן מקרוב כעבור חמש דקות וג'סי לינגארד, שנכנס בדקה ה-73, כבש שער ענק מול האקסית בדקה ה-89 וקבע 1:2. לווסטהאם הייתה הזדמנות נהדרת לאזן אחרי נגיעת יד ברחבה של לוק שואו, אבל דייויד מויס החליט להכניס את מארק נובל רק כדי לבעוט את הפנדל בדקה ה-94, הוא בעט לא מספיק טוב ונבלם אצל דויד דה חאה.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ספג הרבה ביקורת. מויס/רויטרס

המספרים

* כולל דו קרב פנדלים דויד דה חאה לא הדף 40 פנדלים ברציפות במנצ'סטר יונייטד ונבחרת ספרד. עכשיו הוא שבר את הרצף הארוך.

* מנצ'סטר יונייטד האריכה את רצף משחקי החוץ שלה ללא הפסד בפרמיירליג ל-29 (19 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו).

* דייויד מויס ניצח רק בשלושה משחקים מ-29 ההתמודדויות שלו מול מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג (7 תיקו ו-19 הפסדים).

* מנצ'סטר יונייטד לא הפסידה ב-14 משחקי החוץ האחרונים שלה בפרמיירליג אחרי שחטפה את השער הראשון (10 ניצחונות ו-4 תיקו).

* ג'סי לינגארד הפך לשחקן ה-47 שכובש לזכות ווסטהאם ונגדה בפרמיירליג.

* בגיל 36 ו-226 ימים כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן השני הכי מבוגר שכובש בשני משחקי פרמיירליג ברציפות עבור מנצ'סטר יונייטד מאז ריאן גיגס (39 ו-86 ימים).

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עוד קאמבק. סולשיאר/רויטרס

מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר אחרי המשחק: "זה הכדורגל בשבילכם - הרבה עליות וירידות. אתה מתרגל לעבוד בסביבה הזו. זה לא טוב במיוחד ללב שלך, אבל בגלל זה אנחנו בכדורגל. נראינו בדרך לתיקו, אבל דויד דה חאה הציל אותנו. כנראה שהייתה נגיעת יד ופנדל כי הוא הגדיל את הגוף שלו. כשאתה בועט את הכדור לעבר היד של מישהו והוא שם, זה בעייתי. אם נובל היה כובש את הפנדל אז דייויד מויס גאון, אבל בגלל שדויד דה חאה הציל זו טעות. הגיעו לנו שני פנדלים ברורים".

על שער הניצחון היפה של ג'סי לינגארד אמר: "כדורגל, עליות וירידות, זה מה שזה. הוא התנצל אחרי הטעות שהוא עשה בליגת האלופות מול יאנג בויז וכולם אמרו שזה לא נחוץ, היום הוא נכנס כמחליף והיה נהדר. הגבנו מצוין אחרי השער שספגנו. חשבתי ששיחקנו כדורגל טוב מאודבמחצית הראשונה, אבל אנחנו צריכים להגן טוב יותר".

רוי קין התייחס להחלטה של דייויד מויס להעלות מהספסל את מארק נובל רק כדי לבעוט את הפנדל: "זה היה מוזר מאוד. הוא לא התחמם בכלל כמו שצריך. לא חשבתי שהוא יכבוש. לפעמים מאמן יכול להיות חוכמולוג. בטוח היו שחקנים במגרש שהיו חמים יותר ויכלו לבעוט". גראם סונס הסכים ואמר: "זו החלטה רעה. הוא לא התחמם בכלל ואז נכנס בדקה ה-94 כשהוא קר לגמרי. לא משנה אם הוא כובש כל פנדל באימונים, אתה לא מעלה שחקן קר לגמרי בדקה ה-90 כדי לבעוט פנדל במצב הזה. זו טעות". מאמן ווסטהאם דייויד מויס התייחס להחלטה ואמר: "תראו את הרזומה שלו, הוא מעולה. זה פשוט לא הלך היום".

איזה ווינר: כל השערים של רונאלדו עד עכשיו

שלושת השערים הראשונים של כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג/ספורט1

אבל כרגיל ביונייטד, הסיפור ממשיך להיות כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שער רביעי (!) בשלושה משחקים בקבוצתו החדשה-ישנה: הוא כבש במשחק הבית הראשון בליגה, כבש במשחק הראשון בליגת האלופות, והיום כבש במשחק הראשון שלו בחוץ. היום הוא יכול היה לכבוש עוד יותר, אבל לטענת רבים, לא קיבל פנדלים על עבירות שנעשו עליו ברחבה. ואם זה לא מספיק, באנגליה אף טוענים שרונאלדו היה זה שסימן לדויד דה חאה להיכן לזנק בפנדל הדרמטי. בסיום הוא והמאמן סולשיאר חגגו עם השוער הספרדי, ובאנגליה טוענים: "רונאלדו הביא עמו שמחה וחיבור, אמונה וקסם", כפי שנכתב ב"דיילי מייל" על ההשפעה של הפורטוגלי.

כריסטיאנו כתב בסיום: "כל משחק בליגה הוא תמיד קרב מדהים על שלוש הנקודות. היום ראינו קמצוץ מהמכשולים שצפויים לנו בדרך, אבל אנחנו חייבים להישאר מרוכזים במטרות שלנו. ביחד! חזקים! מרוכזים! קדימה שדים!".

ביום רביעי מנצ'סטר יונייטד תארח את ווסטהאם בגביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully