וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ווסטהאם

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 18:52

דויד דה חאה הציל פנדל רשלני של מארק נובל בדקה ה-95 וסידר לשדים האדומים ניצחון דרמטי. סעיד בנרחמה העלה את הפטישים ליתרון (30), כריסטיאנו רונאלדו איזן מקרוב (35) וג'סי לינגארד הכריע עם שער ענק מול האקסית (89)

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

המחזור החמישי בפרמיירליג מגיע לסיומו כעת (ראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים במיוחד שמשפיעים באופן ישיר על תמונת הצמרת. מנצ'סטר יונייטד וכריסטיאנו רונאלדו הצליחו לחזור מפיגור ל-1:2 מול ווסטהאם ושמרו על שלוש הנקודות בזכות הצלת פנדל של דויד דה חאה. במקביל, לסטר הפסידה 2:1 לברייטון. ב-18:30 ייערך המשחק המרכזי של המחזור, כאשר טוטנהאם תארח לדרבי לונדוני את אלופת אירופה, צ'לסי.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ג'סי לינגארד. רויטרס
ניצחון דרמטי. לינגארד לא חוגג מול האקסית/רויטרס

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1

השדים האדומים לא הרשימו במיוחד, אבל הצליחו לנצח ולהיצמד אל ליברפול בצמרת בזכות הצלת פנדל של דויד דה חאה עמוק בתוך תוספת הזמן. מארק נובל עלה מהספסל רק כדי לבעוט את הפנדל אחרי שלוק שואו נגע ביד ברחבה, אבל המהלך הזה של דייויד מויס כשל והקשר הוותיק שלו בעט לא מספיק טוב, השוער הספרדי הגיב כן מספיק טוב ובלם אותו. סעיד בנרחמה סידר לווסטהאם, שחסרה את החלוץ המצטיין שלה מיקייל אנטוניו, את היתרון בדקה ה-30 אחרי שכדור שבעט פגע ברפאל וראן, שינה כיוון והלך פנימה. כריסטיאנו רונאלדו דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-35 וג'סי לינגארד, שרק נכנס בדקה ה-73 לקול מחיאות הכפיים של אוהדי הקבוצה אליה הושאל בעונה שעברה, כבש שער ניצחון ענק בדקה ה-89. נובל, כאמור, קיבל הזדמנות לאזן בדקה ה-95 אחרי נגיעת יד של שואו, אבל הוא עדיין לא היה חם, בעט לא טוב וכל הנקודות נסעו עם השדים האדומים בחזרה לאולד טראפורד.

דקה 22: ווסטהאם הרבה יותר מסוכנת עד כה והייתה קרובה לכבוש. צופאל העביר מסירת רוחב אל פורנאלס, אבל אחד משחקני ההגנה של יונייטד הרחיק עד בואן, שבעט ונבלם אצל דה חאה.

דקה 29: לוק שואו הגביה מימין כדור שהגיע אל ברונו פרננדש, הפורטוגלי בעט טוב משמאל, אבל לוקאש פביאנסקי ליטף את הכדור והוא הלך אל הקורה.

דקה 30: שער! ג'רוד בואן מסר לסעיד בנרחמה שבעט מקצה הרחבה כדור שפגע ברפאל וראן, שינה את כיוון התנועה שלו והלך פנימה. 0:1 לווסטהאם

דקה 35: שער! הנה מגיע השוויון של מנצ'סטר ומי אם לא כריסטיאנו רונאלדו הוא הכובש. ברונו פרננדש הגביה מצד שמאל מצוין לרחבה, חברו לנבחרת פורטוגל בעט מהאוויר לא מספיק טוב, אבל למזלו פביאנסקי הדף לא מספיק טוב ורונאלדו דחק מקרוב פנימה את ה-1:1

דקה 47: טעות גדולה בהגנת ווסטהאם כמעט נגמרה בשער אחרי שברונו פרננדש הכניס לרונאלדו, אבל פביאנסקי גבר עליו באחד על אחד.

דקה 89: שער! ג'סי לינגארד, שנכנס כמחליף בדקה ה-73 וזכה למחיאות כפיים מאוהדי הקבוצה אליה הושאל בעונה שעברה, קיבל מסירה ברחבה מצד שמאל ושחרר בעיטה נהדרת אל החיבורים הרחוקים, 1:2 למנצ'סטר יונייטד ולינגארד לא חוגג

דקה 95: החמצת פנדל! לוק שואו נגע ביד ברחבה וזה פנדל לווסטהאם. מארק נובל נכנס רק כדי לבעוט את הפנדל, אבל הוא בעט לא מספיק טוב ודויד דה חאה הצליח להדוף והציל את יונייטד. עדיין 1:2

עוד בוואלה!

ריקוד מושחז: מיקייל אנטוניו שובר שיאים בווסטהאם

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
טען שלוש פעמים שהגיע לו פנדל במחצית השנייה. רונאלדו/רויטרס

ברייטון - לסטר 1:2

השחפים המשיכו בפתיחת העונה הנהדרת והשיגו את ניצחונם הרביעי העונה. המארחת קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד ברחבה של יאניק וסטגור, וניל מופיי קבע 0:1 בדקה ה-35. הקבוצה של גרהאם פוטר הכפילה בדקה ה-50, כאשר כדור חופשי של לאנדרו טרוסארד מצא את ראשו של דני וולבק, שנגח לרשת וקבע 0:2. השועלים צימקו כעבור 11 דקות בזכות של ג'יימי וארדי הבלתי נגמר. הקבוצה של ברנדן רוג'רס חשבה שחזרה למשחק בזכות נגיחה של ווילפריד אנדידי לרשת בדקה ה-86, אך השוויון נפסל לאחר בדיקת VAR והמארחת שמרה על שלוש הנקודות בביתה.

צפו בתקציר: ברייטון - לסטר 1:2

תקציר: ברייטון - לסטר 1:2/ספורט1
דני וולבק, שחקן ברייטון חוגג. Eddie Keogh, GettyImages
וולבק וברייטון המשיכו בפתיחת העונה המרשימה/GettyImages, Eddie Keogh

שאר משחקי המחזור

שישי:

ניוקאסל - לידס 1:1

שבת:

וולבס - ברנטפורד (14:30)
ברנלי - ארסנל (17:00)
ליברפול - קריסטל פאלאס (17:00)
מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון (17:00)
נוריץ' - ווטפורד (17:00)
אסטון וילה - אברטון (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully