וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פול פוגבה אוהב את יובנטוס, אולי הוא יחזור לשם"

עודכן לאחרונה: 17.9.2021 / 18:52

סוכן העל מינו ראיולה דיבר על האפשרות שהצרפתי ישוב לאקסית ("תלוי גם בתכניות שלהם"), דונארומה ("יובה מתחרטת שלא הביאה אותו, הוא לא בגד במילאן") ופיפ"א ("לא הבעלים של אף שחקן")

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1

לאור העובדה כי הוא מסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב, פול פוגבה נחשב לאחד המלפפונים הגדולים של קיץ 2022, אז יהפוך לשחקן חופשי אם לא יחתום על חוזה חדש אצל השדים האדומים. מספר קבוצות גדולות, ביניהן ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן והאקסית יובנטוס, חושקות בשירותיו, וסוכן העל מינו ראיולה, שבין לקוחותיו ניתן למנות גם את הקשר הצרפתי, התראיין לתקשורת האיטלקית וסיפר על האפשרות שהקשר ישוב ליובנטוס, הקבוצה ממנה עבר לאנגליה.

"הוא מסיים חוזה ביוני, אז נדבר עם מנצ'סטר יונייטד ונראה מה קורה. יובנטוס? פול עדיין אוהב את העיר טורינו, יש סיכוי שיחזור ליובנטוס, אבל זה תלוי גם בתכניות שלהם".

ברונו פרננדש עם פול פוגבה שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יחזור לאקסית? פול פוגבה עם ברונו פרננדש/רויטרס

לקוח בכיר נוסף של ראיולה הוא השחקן המצטיין של יורו 2020, ג'יאנלואיג'י דונארומה. השוער שסייע לאיטליה לזכות באליפות אירופה חתם הקיץ בפריז סן ז'רמן, לאחר שקבוצת נעוריו מילאן סירבה לעמוד בדרישותיו הכספיות שלטעמה היו מוגזמות. בפריז, דונארומה מתחרה על המקום בהרכב עם שוער בכיר נוסף, קיילור נבאס, ומפתיחת העונה הקוסטה ריקני הוא זה שפותח ברוב המשחקים בין הקורות.

עוד בוואלה!

גברת עם תיקים

לכתבה המלאה
ג'אנלואיג'י דונארומה שוער פריז סן ז'רמן בחימום. רויטרס
פספוס של יובנטוס? דונארומה במדי פ.ס.ז'/רויטרס

ראיולה אינו חושש למעמדו של דונארומה בעיר האורות ואומר: "קיילור נבאס? אין לי ספק שדונארומה יהיה השוער הפותח של פריז סן ז'רמן".

על סיום ההתקשרות עם מילאן אמר ראיולה: "כאב לי לראות כיצד הם התייחסו לדונארומה. הוא קיבל את ההחלטה של החיים שלו, זו לא הייתה בגידה. הוא היה יכול לעזוב לפני ארבע שנים ולא עשה זאת". בנוסף, סוכן העל התייחס לפספוס של יובנטוס שלא הצליחה להנחיתו בטורינו, לנוכח פתיחת העונה הרעה של הגברת הזקנה וכושר הרע בו נמצא שוערה וויצ'ך שצ'סני: "אני מרגיש שיובנטוס מתחרטת שלא החתימה אותו, ולא רק היא".

מינו ראיולה סוכן שחקני כדורגל. GettyImages
תמך בהחלטה של דונארומה. מינו ראיולה/GettyImages

נושא נוסף אליו התייחס ראיולה הוא הרצון של פיפ"א לקיים מונדיאל אחת לשנתיים: "פיפ"א מאמינה שהיא הבוסית של הכדורגל ורוצה לקיים מונדיאל פעם בשנתיים, אבל היא לא הבעלים של אף שחקן. זה ארגון שרק מייצר מחלוקות וצריך להשתנות לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully