וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עבר בדיקת MRI, נותר מחוץ לסגל פריז סן ז'רמן למשחק נגד מץ

ב"RMC" וב"לאקיפ" נטען כי כוכב פריז סן ז'רמן הוחלף בעקבות מכה שספג נגד ליון, צלע באימון וטופל במשך שעות בניסיון להכשירו למפגש נגד מנצ'סטר סיטי בשבוע הבא

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

תקשורת הספורט בכל העולם סערה כאשר מאוריסיו פוצ'טינו החליט להחליף את ליאונל מסי במהלך המשחק נגד ליון, חילוף שבוצע עוד לפני שמאורו איקרדי העניק לפריז סן ז'רמן ניצחון דרמטי, אבל כעת מסתבר שלמרות זעמו של מסי ודבריו של מאמנו אחרי המשחק, הסיבה לחילוף הייתה פגיעה שספג הקשר.

פוצ'טינו הסכים לומר אחרי המשחק שהסיבה היחידה לחילוף הייתה כדי לשמור על הארגטינאי מפציעה וכעת פורסם ב"רדיו מונטה קרלו" ולאחר מכן גם ב"לאקיפ" כי מסי הגיע אתמול לאימון השחרור של פריז סן ז'רמן כשהוא צולע וסובל מכאבים, שהה מספר שעות בחדר הטיפולים בניסיון להקל על ברכו הפגועה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן לאחר שהוחלף על ידי מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
פוצ'טינו רק ניסה לשמור עליו. מסי מגיב לחילוף/רויטרס

לאחר שעה קלה גם יצאה ההודעה רשמית מפריז סן ז'רמן, לפיה ליאונל מסי עבר בדיקת MRI בעקבות מכה שספג בברכו השמאלית ובה אובחנה פגיעה בעצם. הערכה מחודשת תתבצע רק בעוד 48 שעות, לפי ההודעה שנמסרה.

לאור ההתפתחויות, כמובן שמסי נותר מחוץ לסגל למשחק נגד מץ שייערך כבר מחר (רביעי, 22:00). המטרה, בכל אופן, היא להכשירו לכל המאוחר למשחק ביום שלישי הבא נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות.

פוצ'טינו אמר על פציעת מסי והחלפתו האחרונה במסיבת העיתונאים לקראת מץ: "ראיתי שמסי בודק את הברך אחרי שהוא ספג שם מכה, אז החלטתי להוציא אותו. הייתי מאוד מרוצה מההופעה שלו, במיוחד במחצית הראשונה - רק היה חסר לו שער".

כידוע, מסי עדיין לא הבקיע במדי פריז סן ז'רמן ובעיר האורות מחכים לכדור הראשון של "הפרעוש" שיחדור לרשת, אחרי שעשה זאת 672 פעמים ב-778 משחקים שונים בקריירה לפני כן. אם ישוב לסגל עד סוף השבוע, ינסה מסי להבקיע את שער הבכורה בשבת נגד מונפלייה - אחרת זה עשוי לקרות ביום שלישי הבא מול פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully